Spring naar bijdragen

Help


Yollie

Aanbevolen berichten

Ha yollie

Ik heb juist het zelfde mee gemaakt over 10 maand terug,10jaar lang xanax geslikt,2 per dag van 0,5mg.

Op een gegeven moment begon ik ook angst en paniek te krijgen echt in de ergste vorm,ik snapte het helemaal niet,hoe kon het nu zijn want ik slikte mijn 2 pilletjes netjes,lieverd ze helpen je niet meer,en meer gaan slikken heeft geen nut,ik kreeg van mijn huisarts tranxene en xanax retard,maar geloof mij het werd alleen maar erger met mij,ik besefte niet eens dat de werking gedaan was van mijn xanax. Tot ik na 3weken een half 10kg was vermagerd,toen ging ik in opname en was de xanax van dag op dag weg genomen,. De opname heeft mij niks opgeleverd als een te snelle stop van de xanax,in 4weken hebben ze mij valium gegeven een AD,waar ik nu ook mee ben gestopt,ook veel te snel allemaal. Dus het is echt de xanax die je nu in de steek laat,en ik heb ook af gezien de angsten waren om gek van te worden zo erg was het. Ik weet dat het ondraaglijk is lieverd,maar je komt dit terug weer te boven,de angsten verminderen ook weer,het is en zal een heel moeilijke periode zijn voor jou maar weet dat het beter word,geduld,ik voel met jou mee hoor echt waar,omdat ik en zo veel anderen hier weten hoe het voelt,en wat een zware tijd het is,. Dikke steun knuffels,liefs Angkexxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yollie

Het ergste is dat we hier allemaal het zelfde mee maken,als je hulp nodig hebt zijn de meeste artsen snel weg,en sta je er alleen voor zo is het bij mij en nog vele anderen,ze schrijven de benzo voor alsof het snoepjes zijn,en wij weten niet beter,ik heb ook nooit geweten dat xanax en of andere benzo zo met een mensen leven konden spelen,ik ben hier toch nog vrij boos om,wat een strijd om er van af te komen,wat een strijd om dit alles aan te kunnen,ik heb hier al veel verhalen gelezen en man het maakt mij zo boos,....natuurlijk ben ik ook heel blij met de positieve verhalen want uiteindelijk komen we allemaal weer op ons pootjes terecht,en dat is het belangrijkste toch. Ik ben heel blij dat ik dan ook dit forum heb gevonden. Angkex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...