Vechtertje Geplaatst 25 december 2019 Rapport Share Geplaatst 25 december 2019 Dag lieve mensen. Allereerst een fijne kerst, ook al is deze voor mij niet zo fijn. Ik ben vorige week dinsdag volledig afgebouwd met mijn benzo lysanxia en de dag erna ben ik enorm nerveus beginnen worden. Elke dag gaat het slechter met mij en ik ben mezelf volledig aan het verliezen. Ik neem sinds gisteren sedistress wat zou moeten helpen mij wat te kalmeren. Ik kan met moeite nog iets eten momenteel. Ik heb het middel 3 maanden genomen waarvan 1 maand afgebouwd. Al bij al niet zo lang dus maar toch voel ik me zo slecht erzonder. Hopelijk hebben jullie wat raad voor me. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2019 Rapport Share Geplaatst 25 december 2019 Hallo Vechtertje. Je schrijft dit nu bij alcoholdebaas. Er is ook een groep benzodebaas. Als je dit bericht daar nog eens neerzet kun je waarschijnlijk meer reacties verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechtertje Geplaatst 25 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2019 31 minuten geleden zei Bob: Hallo Vechtertje. Je schrijft dit nu bij alcoholdebaas. Er is ook een groep benzodebaas. Als je dit bericht daar nog eens neerzet kun je waarschijnlijk meer reacties verwachten. Oooh ik ben nieuw en ben nog niet helemaal mee hihi. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden