benzonder Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Mijn god. Hebben jullie dit ook. Ik heb gistermiddag mindfulness gedaan. Het ging zo lekker en ik ging in de avond naar een dansfeest. Ik voelde me een klein beetje nerveus. Maar bij het dansen zakte het weg. Ik was zo blij. Op weg naar huis barste de hel los. Van de week heb ik het 2 keer gehad maar zakte het weg. En nu vanaf gisteravond niet meer. Mijn lichaam staat in brand. Gisteravond 2 quetapine ingenomen. Ik sliep er een klein beetje op maar vannacht niet. Mijn lijf staat letterlijk in brand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Een lauw bad of douche nemen, en blokjes waterijs eten. Misschien verzacht het wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 ohh dit herken ik zo !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 28 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) Verbloemen wat voor medicatie heb jij? Ik ben duizelig nu ook erbij. Ik heb vanmorgen nog brood gegeten. Ik word nu misselijk bij het zien van eten 28 oktober 2019 bewerkt door Wanhopige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 ik slik rivotril maar is een hel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 28 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Wat voor klachten heb jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 (bewerkt) 23 uur geleden zei bolletje: Een lauw bad of douche nemen, en blokjes waterijs eten. Misschien verzacht het wat.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 29 oktober 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden