Spring naar bijdragen

Zijn jullie ook vanaf smorgens angstig en hebben jullie ook warmte vlagen.


benzonder

Aanbevolen berichten

Dit is zo zwaar. Ik ben nog niet eens aan het afbouwen. Ik wil het opgeven. Ik moet nu weer wachten tot maandag voor ze een beslissing nemen. Ik slik pillen die niet eens meer werken. Ik voel me de hele tijd angstig. Kan niet meer functioneren. Ik slaap een beetje met quetiapine maarwordt elk uur wakker en dan de hele tijd angstig. Ik kan niet meer zondrr pillen slapen. En ik moet nog wel 3 pillen afbouwen. Was ik er maar nooit aan begonnen. Rot psyhiaters die mij niet hebben gewezen op het gevolg van langdurig slikken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

hallo wanhopige, 

ik ben ook zo'n slachtoffer net als jij,ben altijd gewoon geweest heb iets angstig mee gemaakt door dat een pil in mijn luchtpijp kwam ,stikte bijna,man heimlich greep gedaan,kon ik weer ademen,sindsdien ook aan de benzos en ad,geweest,heb sinds een jaar tinnitus, is door die benzos nog erger geworden heb ook allemaal angst geruis in mijn oren heel de dag,slikproblemen,en geluidsproblemen tv geluid kan niet radio kan niet,slapen een ramp geluidsaanvallen  megahard en door die lange werking van die diazepam troep blijft het heel lang aanhouden.ik begrijp alles wat je zegt,ik kan je niet helpen kon ik het maar,maar 1 ding laat je niet ompraten en ze gaan zeker zeggen ,neem wat meer van dit of van dat niet doen,!!!!het helpt maar even,zit je nog meer in de shit, ik wens je wel troost en begrip toe ,ik begrijp je wanhoop,hopelijk komt er voor jou en mij een oplossing,

hou vol,en hou contact kunnen we elkaar moed geven als je dat wil,ik luister wel naar je gr van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei face:

hallo wanhopige, 

ik ben ook zo'n slachtoffer net als jij,ben altijd gewoon geweest heb iets angstig mee gemaakt door dat een pil in mijn luchtpijp kwam ,stikte bijna,man heimlich greep gedaan,kon ik weer ademen,sindsdien ook aan de benzos en ad,geweest,heb sinds een jaar tinnitus, is door die benzos nog erger geworden heb ook allemaal angst geruis in mijn oren heel de dag,slikproblemen,en geluidsproblemen tv geluid kan niet radio kan niet,slapen een ramp geluidsaanvallen  megahard en door die lange werking van die diazepam troep blijft het heel lang aanhouden.ik begrijp alles wat je zegt,ik kan je niet helpen kon ik het maar,maar 1 ding laat je niet ompraten en ze gaan zeker zeggen ,neem wat meer van dit of van dat niet doen,!!!!het helpt maar even,zit je nog meer in de shit, ik wens je wel troost en begrip toe ,ik begrijp je wanhoop,hopelijk komt er voor jou en mij een oplossing,

hou vol,en hou contact kunnen we elkaar moed geven als je dat wil,ik luister wel naar je gr van mij

@Dank je face. Het slapen vind ik het vreselijkst. Ik hoop dat het goed komt maar meer troep neem ik niet. Ik heb xanax tot 0.75 mg afgebouwd en zelf stiekem de ad minder dan de helft. Ik heb nu veel trillingen in mijn linkereen buik en borstkas. En slapen is een ramp. Heb jij nog medicatie en hoe gaat het slapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...