Eleo31 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik ben sinds 2 A3 weken extreem duizelig Ook een soort Brainzapps. Ik ervaar deze duizelig heid onder in mijn hoofd, ben ook al op de eerste hulp geweest , neurologisch onderzocht maar helemaal oké natuurlijk. het is ook duidelijk Benzo gerelateerd , maar wie is hier mee bekend? Zo duizelig en licht in mijn hoofd , echt de hele dag! brrrrrrr liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Hoi @Eleo31 6 wkn geleden begon bij mij de duizeligheid moest ‘s nachts naar het toilet en ben denk ik te snel gaan zitten en gelijk duizelig. Bij elke beweging duizelig, misselijk en kon me niet meer focussen. Na het weekend naar de huisarts en die dacht aan positie duizeligheid dan is het gruis in je oor verschoven. Nek en rug zaten toen ook vast. Naar de therapeut geweest die heeft alles geprobeerd wat losser te maken en daardoor werd het wel iets minder. Nu alleen nog duizelig als ik te snel naar boven kijk maar dat is dan voor een paar sec en dan is het weg. Merk wel dat ik nu te verkramp beweeg omdat ik bang ben om duizelig te worden. Sterkte Eleo hoop dat het bij jou ook snel minder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Dank je voor je reactie! Mijn hoofd,Nek en schouders zitten ook behoorlijk vast. Heb al een aantal behandelingen bij fysio gehad , zij zeggen dat mijn spieren los voelen , maar het voelt voor mij alsof alles helemaal verstijfd is , gek hè ! Wat ik wel merk is als ik bijvoorbeeld naar beneden kijk en weer omhoog dat ik heel duizelig wordt .Ik heb ook last van opgezette buiken , denk soms ook dat het daarmee te maken heeft ! Maar dat heeft momenteel zoveel Vat op mijn functioneren!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 @Eleo31 ja snap ik het is zeer vervelend. Mijn spieren voelen ook erg strak trekt ook door naar mijn kaken waardoor het een pijnlijk drukkend gevoel geeft op mijn jukbeenderen, kaken, hoofd en nek. Hoop dat dit snel over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Duidelijk Bianca,ik heb ook pijnlijke nek en drukkend gevoel onder aan mijn schedelrand , naar toch hè al die symptomen , jan niet wachten tot dit allemaal verdwenen is lieffs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca78 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Jij ook sterkte Eleo, hoop dat dit snel overgaat! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden