benzonder Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Goeiemorgen. Lotgenootjes. Ik heb nu wel 2 dagen geslapen. Na maanden. Wel veel wakker. Ik ben blij daarvoor. Ik ben nog niet eens begonnen met afbouwen. Nu wakker maar net als gisteren. Angstig. Buikpijn. Misselijk. Warm. Hoe moet ik dit volhouden? Mijn dosering is hoog. 2mg alprazolam (benzo) en 125 mg imipramine (antidepressiva) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Ik ben vandaag bij de psyhiater geweest voor een slaapregisratie. Ik heb gelukkig nu 3 dagen achter elkaar geslapen. Maar hij wilde eigenlijk niet praten over mijn angstgevoelens ter hoogte van mijn borstkas. Ik ben nergens bang voor. Overal voel ik het.zelf thuis. al bijna 3 jaar. Hij zegt dat ik mij gek laat maken door dit forum en wil niet dat ik ga afbouwen. Ik ga door een hel en denk aan zelfmoord. Ik heb al een keer een poging gedaan en 3 keer van huis weggelopen. Ik heb een hoge dosering 2mg alprazalom en 125 mg imipramine. Antidepressiva. Ik voel me niet depri meer en toch wil hij dat ik het een jaar doorslik. Op bijsluiter staat niet langer als een half jaar gebruiken en de alprazalom niet langer als 4 weken. Ze hebben mij die rommel al 3 jaar voorgeschreven. Ik ben al 3 keer opgenomen geweest.Help. ik wil eigenlijk niet dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Ik heb al op jouw andere draadje gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden