Spring naar bijdragen

dag vijf


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Dag vijf is aangebroken. De eerste dag ben ik gaan slapen met 1,5 oxazepam en dag 2 en 3 met 1 en gisteren al zonder en heb de hele week geslapen als een baby. Hoop dat het zo blijft. Gedachten gaan wel heen en weer, zin in een pilsje maar dan maar een alcoholvrije genomen......ben ik wel verslaafd gaat wel makkelijk zo.....waarom zou ik er geen mogen nemen heb al heel erg mijn best gedaan of ik zou wel niets meer mogen. Tot nu toe vervangen door  alcoholvrij en eetbuien. Dadelijk ga ik het voor het eerst deze week eruit, odoen en misschien ergens een kopje koffie drinken. Zie wel op tegen een reünie binnenkort.  Wens jullie allemaal een fijne dag toe...groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kanikhet, ik zie dat je ook een eigen draadje bent gestart bij Wie is Wie, had je dit berichtje daar willen zetten?  Ik bedoel niet dat je het hier niet mag plaatsen, hoor,  maar zo hou je je berichtjes bij elkaar. Of even posten op de dagdraad, dan krijg je meer reacties! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei nancy:

Hoi Kanikhet, ik zie dat je ook een eigen draadje bent gestart bij Wie is Wie, had je dit berichtje daar willen zetten?  Ik bedoel niet dat je het hier niet mag plaatsen, hoor,  maar zo hou je je berichtjes bij elkaar. Of even posten op de dagdraad, dan krijg je meer reacties! :D

Ok dank je ja is nog ff zoeken waar ik moet zijn haha

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...