Spring naar bijdragen

verslaving aaan lormetazepam


Fantasia

Aanbevolen berichten

Mijnheer of mevrouw,

Is het mogelijk mij advies te verstrekken in verband met langdurig gebruik van lormetazepam ? Ik dien hierbij wel te vermelden dat ik in uiterst moeilijke omstandigheden leef (alleenstaande, langdurig werkloos) en de zorgen zwaar op mij wegen. Ik gebruik al minimum 7 jaar lormetazepam, met voorgeschreven dosering max. 1. Deze dosis overschrijd ik zeer regelmatig en neem de medicatie sporadisch ook overdag in.

Kunt u mij een methode aanraden om het gebruik af te bouwen, liefst te stoppen. Ik heb zelf al gewerkt met natuurlijke middelen, maar deze hielpen slechts enkele weken. 

Ik begin altijd met warme melk voor het slapen gaan, maar word dan na enkele uren wakker. Dan begin ik benzo's te nemen, te beginnen met 1 of 1/2, vaak diverse keren per nacht, omdat 1 dosis slechts enkele uren werkt.

Ik zou u uiterst dankbaar zijn voor uw advies.

 

Met vriendelijke groet,

Fantasia

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-6-2019 om 12:40 zei Fantasia:

Mijnheer of mevrouw,

Is het mogelijk mij advies te verstrekken in verband met langdurig gebruik van lormetazepam ? Ik dien hierbij wel te vermelden dat ik in uiterst moeilijke omstandigheden leef (alleenstaande, langdurig werkloos) en de zorgen zwaar op mij wegen. Ik gebruik al minimum 7 jaar lormetazepam, met voorgeschreven dosering max. 1. Deze dosis overschrijd ik zeer regelmatig en neem de medicatie sporadisch ook overdag in.

Kunt u mij een methode aanraden om het gebruik af te bouwen, liefst te stoppen. Ik heb zelf al gewerkt met natuurlijke middelen, maar deze hielpen slechts enkele weken. 

Ik begin altijd met warme melk voor het slapen gaan, maar word dan na enkele uren wakker. Dan begin ik benzo's te nemen, te beginnen met 1 of 1/2, vaak diverse keren per nacht, omdat 1 dosis slechts enkele uren werkt.

Ik zou u uiterst dankbaar zijn voor uw advies.

 

Met vriendelijke groet,

Fantasia

 

HI Fantasia,

heb je al enig ander antwoord ontvangen via dit forum op ben je nog zoekende?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...