Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
3 uur geleden zei nancy:

Mooi opgelost Smaragd! Enig idee waar die zucht nou ineens vandaan kwam? 

Hele goede vraag Nancy.

En ik weet het nu, althans dat denk ik .Ik kwam de zoon tegen van de honkbalcoach die mij als tiener heeft misbruikt jaren lang. Het is 4 dagen geleden. En die arme jongen(mijn leeftijd) kan er ook niks aan doen. Hij lijkt kwa fysiek zo op zijn vader, heeft iets in mij los gemaakt. Soort van trigger in mijn koppie, alles kwam weer boven. Maar ben er gelukkig niet om gaan drinken. Maar zat er heel dichtbij. Zo blij dat ik het geuit heb hier.

Wij eten een varkenshaasje met sausje, gebakken aardappels en bietjes met ui.

Geplaatst

@Smaragd. Wat ben jij een mooi mens.  Als je naarste me had gestaan had ik je fysiek een super dikke knuffel gegeven ...maar dat is niet zo duus een super dikke knuffel via het net. Je bent sterk respect 

Geplaatst
17 uur geleden zei Smaragd:

Clare ik draai mijn  laatste nachtdienst. Had 40 alarmeringen en te laat gelezen dit.

Jij gaat voor compleet stoppen toch? Dus dan is dit werkelijk heel naar voor je.

Herpak je morgen............En drinken op een boot en al zeker als je nog ook het roer in handen hebt, is zeer gevaarlijk. Je had wel kunnen verdrinken.

Sterkte en laat morgen wat horen!

Lees nu je bericht...ik ga stoppen. En je bericht ..You made my  smile...wat al een tijd niet gebeurt is spontaan  lachen...thanks. we gaan er voor ...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...