Malie Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 (bewerkt) Hallo, heeft iemand ervaring met het boek van slaapgoeroe om benzo’s af te bouwen? https://www.google.nl/amp/s/slaapgoeroe.nl/slaappillen-afbouwen-stoppen/amp/ groetjes Malie 4 februari 2019 bewerkt door Malie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 12 minuten geleden zei Malie: Hallo, heeft iemand ervaring met het boek van slaapgoeroe om benzo’s af te bouwen? https://www.google.nl/amp/s/slaapgoeroe.nl/slaappillen-afbouwen-stoppen/amp/ groetjes Malie Ik heb me jaren geleden aangemeld voor zijn nieuwsbrieven, maar behalve de standaard tips die je hier ook kunt teruglezen, heb ik er niks aan gehad. Ik heb veel meer baat bij de lieverds van dit forum met hun tips en ervaringen. Maar ieder voor zich natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malie Geplaatst 4 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 Heel erg bedankt, dan kan ik dus beter hier gaan zoeken.. ben er alleen nog niet zo in thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 9 minuten geleden zei Malie: Heel erg bedankt, dan kan ik dus beter hier gaan zoeken.. ben er alleen nog niet zo in thuis. Komt vanzelf en anders gewoon vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zauflauf Geplaatst 5 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2019 Om terug te komen op de originele vraag. Ik heb het boek zelf ook en het is zeker geen wondermiddel ofzo! Wel een handig en mooi gemaakt naslagwerk om op je nachtkastje te bewaren zodat je het er snel even bij kunt pakken als je het even niet meer weet. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden