bumperjim Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 (bewerkt) Mogge! Gisterochtend was ik op een banenmarkt van de school. Tegen twaalven werd een drankje geschonken voor de ouders die hadden meegewerkt. Sprak met een dame van een beroepsopleiding die daar ook stond, met een glas witte wijn. Aaaahh zei ze dit is het beste moment van de dag! Kind was nog geen 30 dacht ik. Niet op in gegaan op dat moment. Maar vanochtend dacht ik, zulke dingen zei ik ook vroeger. Misschien wel het begin van een hoop ellende. Maar goed. Had ik al mogge gezegd? 13 januari 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 Goedemorgen Jim. Pfff, in de ochtend al aan de wijn, moet er niet aan denken, had er vroeger ook niet aan moeten denken trouwens... De koffie stond overigens al klaar op het draadje hier beneden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 19 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Jim. Pfff, in de ochtend al aan de wijn, moet er niet aan denken, had er vroeger ook niet aan moeten denken trouwens... De koffie stond overigens al klaar op het draadje hier beneden Oh crap weer te langzaam getypt ik had het wel gecheckt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden