Moby Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hi,Ben tijdelijk in Holland omdat ik voortijdig vertrokken ben uit een rehab. Ik begreep er allemaal niets meer van. Gelukkig mag ik terugkomen en hopelijk hoor ik snel wanneer.In de tussentijd is m'n enige 'werk' nuchter te blijven en dat valt me erg mee. Wat ik veel moeilijker vind is met m'n lichamelijke conditie (hoge bloeddruk, snelle pols) om te gaan.In rehab werd me verteld dat meestal de bloeddruk na enkele dagen na opname zakt. Het zakte wel maar nu terug in Holland is het weer veel te hoog. Ik weet eigenlijk niet wat het beste is te doen. Ik voel me uitgeput en daardoor heb ik fitness op een heel laag pitje gezet. Is dat wel zo verstandig? Als ik begin met fitness is m'n pols al 120 en ik zit zo op de 155. Dat vind ik eng. Ik doe het heel rustig aan maar tot nu toe heeft dat niet echt geholpen.Iemand ervaring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 29 dagen sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Yes, morgen een afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hoi Hannah,Fantastisch dat je 29 dagen sober bent!!! Dat is het aller allerbelangrijkste voor nu, niet te veel tegelijk. Als je voelt dat je hart nu snel opgejaagd is, doe het dan voor nu even nog wat rustiger aan dan je al doet. Misschien gewoon een stuk wandelen of wat ontspannende yoga-oefeningen? Maar je drinkt niet, wouw! Hou vol hoor en maak je niet zoveel zorgen, heb maar vertrouwen in jezelf, en ook je lijf is er in de laatste 29 dagen alleen maar beter van geworden. Geef jezelf tijd om rustiger te worden, zegt mijn gevoel.liefs,Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 30 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2009 Hi,Dank je wel Kaia :-)Ben een stuk rustiger geworden. Alles is verder okay. Mag weer fitnessen, een half uur en op laag pitje. Was gewoon erg moe en het is ook het gevolg van langdurig te veel drinken. Duurt ongeveer een half jaar voor je lichaam weer op peil is. Met dit weer is het heerlijk om met de honden te lopen, die regen vond ik maar niks. Het is nog maar de vraag of ik terug naar de rehab ga. Vandaag moet ik bellen en hoor ik, hopelijk, waarom de aanpak 180 graden is gedraaid en wat ze nu eigenlijk van mij verwachten. Niet dat ik die weken voor niets daar ben geweest. Heb veel geleerd. Nog steeds sober, 32 dagen en dat voelt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2009 Hannah, keigoed hoor 29 dagen, volhouden hoor je krijgt er zoveel moois voor terug:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst 4 april 2009 Hannah: gaat het nog goed met je? En ben je alweer aan het sporten?Je bent welkom op het forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Vorige week dinsdag gedronken. Daarna gelijk weer gestopt. Ik sport nog steeds, wel op een lager pitje tot ik verder kan opbouwen. Zit in een zwart gat na allerlei onverkwikkelijke zaken van rehab. Ga niet meer terug want er is een vervelend spelletje van gemaaakt en dat heeft me 5000 euro + tickets gekost.Moet ik nu weer opnieuw met tellen beginnen?Zonder die ene avond mee te rekenen zit ik nu op 38 dagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Dag Hannah,Jammer dat je weer bent gaan drinken, fijn dat je weer gestopt bent. Maar wil je nu zeggen dat rehab de reden is geweest om weer te gaan drinken? Je zegt dat je er veel geleerd hebt, maar wat heb je dan nog niet goed begrepen? Groet, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2009 Ik waag me niet aan uitspraken en /of filosofie van rehab of de verwijzende instantie in Nederland. Het was een opeenstapeling van hele vervelende en dubbele boodschappen die me van beide kanten werden gegeven waardoor ik de draad verloor en boos werd. Dat dit geen zin heeft en ik mezelf daar alleen maar mee heb is de reden dat ik na die dinsdag niet meer heb gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden