Spring naar bijdragen

Ik "benzo" niet meer...

PanicGirl

Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

Ik ben nu sinds maandag xanaxvrij na 5 maand afbouwen. Ik nam tot 4mg xanax retard en dankzij een hele goede arts en psycholoog ben ik na 6 jaar zonder benzos op wandel! Ik dacht niet dat dit me ooit zou lukken, elke dag is een overwinning... ik werd misleid door een arts die me dat voorschreef tegen mijn angstklachten maar nu heb ik minder angst dan toen ik het nam. Huisdokters weten soms echt niet waarmee ze bezig zijn met benzo's en dan krijg je het treurige etiket van "verslaafd" geplakt. Neen meneer, misleid. Door u! Ik weet niet of ik heel mijn leven pillenvrij zal blijven maar het was een kwelling om er van af te geraken, ik zal wel 10 keer nadenken eer ik het terug in neem...

Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei PanicGirl:

Hi iedereen,

Ik ben nu sinds maandag xanaxvrij na 5 maand afbouwen. Ik nam tot 4mg xanax retard en dankzij een hele goede arts en psycholoog ben ik na 6 jaar zonder benzos op wandel! Ik dacht niet dat dit me ooit zou lukken, elke dag is een overwinning... ik werd misleid door een arts die me dat voorschreef tegen mijn angstklachten maar nu heb ik minder angst dan toen ik het nam. Huisdokters weten soms echt niet waarmee ze bezig zijn met benzo's en dan krijg je het treurige etiket van "verslaafd" geplakt. Neen meneer, misleid. Door u! Ik weet niet of ik heel mijn leven pillenvrij zal blijven maar het was een kwelling om er van af te geraken, ik zal wel 10 keer nadenken eer ik het terug in neem...

Xxx

Ah gefeliciteerd,

Dit is een prachtige mijlpaal, welkom in het benzovrije leven!
Wat fijn dat je nu minder angst ervaart dan hiervoor. Je weet dat je nog wel afbouwklachten zult krijgen, maar met jouw positieve instelling gaat je dat lukken. 

En inderdaad, je bent misleid! Dat is het juiste woord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...