Cyclad58 Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Dag allemaal, @bolletje ligt vast nog heerlijk te pitten, daarom open ik vandaag de huiskamer. Ik heb vandaag een vrije dag, ga maar eens lekker naar buiten. Het is mooi weer, al voelt het wel heel klammig aan. Was wat vroeg wakker vandaag, ongeveer op de tijd dat ik er normaal ook uit moet, rond half 7 Niet erg, wel jammer, maar uitslapen zit er al een tijdje niet echt meer in. Hoe is het met jullie? Hopelijk was jullie nacht goed en kun je de dag positief tegemoet treden! En anders, schrijf het hier maar van je af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Cyclad58: Dag allemaal, @bolletje ligt vast nog heerlijk te pitten, daarom open ik vandaag de huiskamer. Ik heb vandaag een vrije dag, ga maar eens lekker naar buiten. Het is mooi weer, al voelt het wel heel klammig aan. Was wat vroeg wakker vandaag, ongeveer op de tijd dat ik er normaal ook uit moet, rond half 7 Niet erg, wel jammer, maar uitslapen zit er al een tijdje niet echt meer in. Hoe is het met jullie? Hopelijk was jullie nacht goed en kun je de dag positief tegemoet treden! En anders, schrijf het hier maar van je af! Goedemorgen lieve Ad @Cyclad58 Vannacht heb ik wat betere nacht gehad na het drama van eergisterennacht. Nog steeds niet veel uurtjes het zijn hazenslaapjes , wordt steeds wakker en dan weer beetje slaap en dan als ik wakker word denk ik : nou wil ik dat rotgevoel niet meer hebben , niet dat lichte in mijn hoofd , geen flanellen benen maar dan toch .... veel plezier met hetgeen wat je vandaag gaat doen knuffel hyperjteee 22 augustus 2018 bewerkt door Hypertjeee Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 1 uur geleden zei Hypertjeee: Goedemorgen lieve Ad @Cyclad58 Vannacht heb ik wat betere nacht gehad na het drama van eergisterennacht. Nog steeds niet veel uurtjes het zijn hazenslaapjes , wordt steeds wakker en dan weer beetje slaap en dan als ik wakker word denk ik : nou wil ik dat rotgevoel niet meer hebben , niet dat lichte in mijn hoofd , geen flanellen benen maar dan toch .... veel plezier met hetgeen wat je vandaag gaat doen knuffel hyperjteee Ha lieve @Hypertjeee, Ik ga straks richting de Veluwe, wielerkoers bekijken tussen het groen. Nog even terugkomen over de slaap. Die hazenslaapjes herken ik, dat heb ik ook wel regelmatig, vooral tegen de ochtend. Er zijn ook mensen die zeggen slecht te slapen als ze 's nachts 3 of 4 keer wakker worden en daarna weer snel in slaap vallen. In mijn beleving is dat een goede nacht. Als ik bijvoorbeeld van 23.30 uur tot 6:30 uur slaap en tussendoor 4 keer 5 minuten wakker ben heb ik toch 6 uur en 40 minuten geslapen. Dat is zeer acceptabel. Het punt is dat velen dat wakker worden als storend ervaren, maar dat is het niet, mits je daarna snel in slaap valt. Bij iedereen duurt een slaapcyclus ongeveer 1,5 , misschien 2 uur. Daarna wordt je (bijna) wakker en begint de volgende slaapcyclus. Veel mensen hebben niet in de gaten dat ze eventjes nagenoeg wakker zijn en hebben voor het gevoel de hele nacht doorgeslapen. Veel anderen (waaronder ik) worden zich wel bewust van het wakkere moment. Qua slaapintensitiet is er nagenoeg geen verschil, omdat in zo'n slaapcyclus van anderhalf uur de benodigde diepe slaap toch wel bereikt wordt. Wellicht helpt dit sommigen in hun slaapbeleving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 57 minuten geleden zei Cyclad58: Ha lieve @Hypertjeee, Ik ga straks richting de Veluwe, wielerkoers bekijken tussen het groen. Nog even terugkomen over de slaap. Die hazenslaapjes herken ik, dat heb ik ook wel regelmatig, vooral tegen de ochtend. Er zijn ook mensen die zeggen slecht te slapen als ze 's nachts 3 of 4 keer wakker worden en daarna weer snel in slaap vallen. In mijn beleving is dat een goede nacht. Als ik bijvoorbeeld van 23.30 uur tot 6:30 uur slaap en tussendoor 4 keer 5 minuten wakker ben heb ik toch 6 uur en 40 minuten geslapen. Dat is zeer acceptabel. Het punt is dat velen dat wakker worden als storend ervaren, maar dat is het niet, mits je daarna snel in slaap valt. Bij iedereen duurt een slaapcyclus ongeveer 1,5 , misschien 2 uur. Daarna wordt je (bijna) wakker en begint de volgende slaapcyclus. Veel mensen hebben niet in de gaten dat ze eventjes nagenoeg wakker zijn en hebben voor het gevoel de hele nacht doorgeslapen. Veel anderen (waaronder ik) worden zich wel bewust van het wakkere moment. Qua slaapintensitiet is er nagenoeg geen verschil, omdat in zo'n slaapcyclus van anderhalf uur de benodigde diepe slaap toch wel bereikt wordt. Wellicht helpt dit sommigen in hun slaapbeleving. Beste Ad was het maar waar dat ik na 5 minuten weer in slaap val, ik blijf dan echt zeker een uur wakker 6 en half uur slaap heb ik al weken niet gehad veel plezier zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Dank je wel. Zoals jij nu slaapt sliep ik in het begin van de ontwenning ook dikwijls. Nu heel soms nog. Hoe zwaar het ook is, geef het de tijd! Hypertjeee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden