Spring naar bijdragen

Dinsdag 21-8-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

@Smaragd,
Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar jowan heeft geen euthanasie laten plegen. Hij is gestorven na een kort ziekbed, zeer kort. Hij wist zelf niet eens dat hij ernstig ziek was.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd ,
Je neemt zomaar dingen aan en maakt je eigen verhaal erbij. Sorry maar dat is niet goed en helemaal niet in deze situatie.

jowan heeft op maandag gehoord dat hij ziek was en een paar dagen later dat hij nog maar zeer kort te leven had. Toen heeft hij het op het forum gepost en inderdaad een paar dagen later gestorven. Absoluut geen Kabouter verhaal, ik ben nog op zijn begrafenis geweest. En absoluut geen euthanasie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In elk geval missen we jowan ( met de kleine letter, zoals hij wilde) allemaal. Zijn strikte antwoorden, niet altijd gewaardeerd maar altijd raak, en altijd betrokken, raakten mij. Rakkten mij diep. En hoe hij gestorven is , is niet aan ons, heeft geen zin om te gissen. Ik denk dat hij een mooie plek aan de overkant heeft. 

bewerkt door Gast
Mijn berichtje was na smaragds bericht. Sorry fruitvlieg, jouw bericht zag ik nog niet met intypen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitvlieg ik maak geen verhalen dat is wat geschreven is hier en ik had prive contact met hem. Hij wist het al langer en kondigde dit ook aan. Maar goed jij mag het beter weten hoor geen probleem want jij was op de crematie. Je kende hem niet eens prive.

Ga weer een weekje rust nemen. Geen zin in dit soort verbitterde nuchtere figuren. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@smaragd,
Nuchter ben ik wel maar absoluut niet verbitterd. Wat ik alleen heel naar vind is als er onzin geschreven word over iemand die ik hoog heb zitten of die nu leeft of overleden is.

Ik ga hier ook geen competitie aan over wie jowan het beste kende of niet. Dat doet er ook helemaal niet toe, ik weet dat vele veel aan hem en zijn teksten gehad hebben dat vind ik veel belangrijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn herennering was het ook dat hij hier afscheid nam omdat hij nog maar kort te leven had en uit zijn verhalen kort daar voor bleek niet dat hij ziek was. Wisten we eerst niet wanneer hij heen was gegaan euthanasie heeft jowan het hier niet over gehad. Maar het maakt ook niet uit of hij wel of niet zo was. Ik denk dat meerdere mensen hier met jowan een band hadden maar ook mensen niet. Recht voor zijn raap hij spaarde je niet maar heeft mij vaak wel weten te raken en mede dankzij jowan ga ik elke week naar de aa en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. Heb hem ook wel eens vervloekt ook dat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...