Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6-7 2018

Aanbevolen berichten

Hey, de deur naar de huiskamer was nog niet open! 
Geeft niet, ook in de avonduren is de toegang vrij!
Hoe is het met iedereen? 
ik heb een goede week gehad (eigenlijk al een aantal weken), maar vanmiddag op het werk was het ineens op en kwam ik doodmoe en depri thuis. Het was even helemaal niets. Inmiddels is dat nare gevoel weer aardig weggetrokken. Korte wave? Dat kan dus zelfs na 7 maanden geen Lorazepam meer te hebben........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58

is idd bikkelhard.maar gebruikte je ook nog andere medicatie dan alleen lorazepam?.

bij mij gaat het er echt heftig aan toe.ik slikte voorheen ong 8 oxazepam, en nu van psy naar 3x daags 2 van 10mg.zijn hier dan ook vaste tijden voor nodig om de spiegel een beetje normaal te houden?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Ey187:

@Cyclad58

is idd bikkelhard.maar gebruikte je ook nog andere medicatie dan alleen lorazepam?.

bij mij gaat het er echt heftig aan toe.ik slikte voorheen ong 8 oxazepam, en nu van psy naar 3x daags 2 van 10mg.zijn hier dan ook vaste tijden voor nodig om de spiegel een beetje normaal te houden?.

Ik heb ook nog paroxetine 20 mg en voor de nacht 12,5 mg Seroquel. Dat laatste ga ik binnenkort ook afbouwen. 

Wat de oxazepam betreft; het is inderdaad het beste om de inname gelijkmatig over de dag te verdelen, bijvoorbeeld elke dag om 9:00, 16:00 en 23:00 uur. 
Oxazepam heeft een relatief korte werkingstijd , als de tussenpozen tussen de doseringen langer worden kan je lichaam al signalen geven dat dat (nog) niet wenselijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...