Spring naar bijdragen

Anyone?


1234

Aanbevolen berichten

Hello hello,

Gewoon af en toe wat contact (WhatsApp, mail, idk) om tips en ervaringen uit te wisselen, lijkt me gunstig en ook interessant. Geen versterking van het probleem door 'kijk ons alcoholisten zijn' maar juist ervaringen delen om daar sterker van te worden. Iemand die dat ook zoekt?

Ik ben een man, 29 jaar, woonachtig in Overijssel (al maakt dat voor digitaal contact niet zoveel uit), die brede interesses heeft, graag dingen met humor aanpakt en erg gemotiveerd is om te stoppen met drinken, al ken ik wel terugvallen.

Groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi 1234,

Na jaren ploeteren heb ik het sinds begin 2014 niet meer gedronken. Een belangrijke factor bij het volhouden is dit forum geweest. Na een paar maanden begon ik te begrijpen, dat het voor mij belangrijk was om contacten te hebben met "lotgenoten" en ben ik op zoek gegaan naar een zelfhulpgroep. Ik ben terecht gekomen bij een Intact groep en daar kom ik nog steeds trouw. Ik kom er nog steeds beter vandaan, dan ik er heen ga. Iedere week delen we ervaringen en dat sterkt ons. Zowel beginners als mensen die al wat langer hun middel niet meer gebruiken.

Jij woont ergens in Overijssel. Intact is met name actief in Overijssel en Gelderland. Misschien zou je gewoon eens moeten kijken, wat het voor je doet of kan doen.  Op https://intactherstelzelfhulp.nl/ kun je er wat meer over lezen en zien, waar de groepen actief zijn.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei MijnGerrit:

Hoi 1234,

Na jaren ploeteren heb ik het sinds begin 2014 niet meer gedronken. Een belangrijke factor bij het volhouden is dit forum geweest. Na een paar maanden begon ik te begrijpen, dat het voor mij belangrijk was om contacten te hebben met "lotgenoten" en ben ik op zoek gegaan naar een zelfhulpgroep. Ik ben terecht gekomen bij een Intact groep en daar kom ik nog steeds trouw. Ik kom er nog steeds beter vandaan, dan ik er heen ga. Iedere week delen we ervaringen en dat sterkt ons. Zowel beginners als mensen die al wat langer hun middel niet meer gebruiken.

Jij woont ergens in Overijssel. Intact is met name actief in Overijssel en Gelderland. Misschien zou je gewoon eens moeten kijken, wat het voor je doet of kan doen.  Op https://intactherstelzelfhulp.nl/ kun je er wat meer over lezen en zien, waar de groepen actief zijn.

Succes!

Hé MijnGerrit,

Bedankt voor je antwoord en tips. Ik ga er naar kijken (Y) 

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 6/30/2018 om 23:26 zei MijnGerrit:

Hoi 1234,

Na jaren ploeteren heb ik het sinds begin 2014 niet meer gedronken. Een belangrijke factor bij het volhouden is dit forum geweest. Na een paar maanden begon ik te begrijpen, dat het voor mij belangrijk was om contacten te hebben met "lotgenoten" en ben ik op zoek gegaan naar een zelfhulpgroep. Ik ben terecht gekomen bij een Intact groep en daar kom ik nog steeds trouw. Ik kom er nog steeds beter vandaan, dan ik er heen ga. Iedere week delen we ervaringen en dat sterkt ons. Zowel beginners als mensen die al wat langer hun middel niet meer gebruiken.

Jij woont ergens in Overijssel. Intact is met name actief in Overijssel en Gelderland. Misschien zou je gewoon eens moeten kijken, wat het voor je doet of kan doen.  Op https://intactherstelzelfhulp.nl/ kun je er wat meer over lezen en zien, waar de groepen actief zijn.

Succes!

Hi MijnGerrit,

Bedankt voor de informatie en link, ik heb ze direct even een email gestuurd of/en wanneer ik langs mag komen.

@1234

Ik kom zelf ook uit Overijssel, ben 31, hoek Oldenzaal, Hengelo en Enschede. Nu ben ik zelf niet zo van de Whatsapp sinds deze door Facebook is overgenomen, Telegram heb ik wel. Zelf heb ik voorkeur voor Email, dat geeft wat meer tijd om na te denken/lezen.

Mocht je eens willen mailen kun je me gerust een PB sturen, ik zal je dan de gegevens wel doen. 

Terugvallen doen we allemaal wel eens, en het geeft ook niks, het is al goed dat je dit zelf inziet. Zelf ben ik niet gemotiveerd om te stoppen met drinken, dat is makkelijk, het volhouden is wat voor mij telt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...