Yvonne Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen frummers, Bijna windstil, een zonnetje en kwetterende vogels... wat een heerlijke manier om de dag te beginnen. Met een bakje natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen inderdaad ziet er mooi uit Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Jij ook een goedemorgen Lars. Las dat jouw fototoestel nog even op zich laat wachten... Paar dagen maar, maar wat duurt dat dan lang he? Maar áls het ding straks hebt...... leuk! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen Ik ben al ff wakker. Ik heb een hekel aan die stomme vogels. Ik slaap aan de straatkant en letterlijk ne meter van mijn raam staat nen boom. Elke ochtend feest! En t ergste is dat die heel vroeg beginnen maar wanneer ik dan klaarwakker ben weer ophouden. Lelijke mislukte kiekes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Aaaah meneer schildpad is ook wakker se. Op zijn slakkegangetje naar de tuin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @Reacher, zijt ge al bezig met mijn taart voor den 22ste? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen @fleurtje wat is er de 22e? Ben je dan jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @Lars nee die vieren we niet meer Dan ben ik wederom 1 jaar rookvrij. Dus reacher mag uit haar pijp komen. En ik wil niet zo'n flut theekranstaartjes! Ik zie t groots! En donker, zonder slagroom. Aardbeien mogen, liefst geen banaan. Een tufje chocomousse mag.. Reacher en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen! Heerlijk geslapen en ik kan wel genieten van de vogeltjes hoor @fleurtje Slaap je er niet doorheen na een tijdje? Ik heb hier een duifje heerlijk geluid. Fijne dag iedereen. Maar 8000 stappen gisteren trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 (bewerkt) Hoe oud ben jij nu weer @Lars 12 mei 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Ik heb geen idee of @Reacher daar wel tijd voor heeft al is het wel een hele prestatie een jaar lang. Maar eerst zal ze aan de gang gaan voor mijn taart de 21e Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen @Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Ik ben 60 nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 3 minuten geleden zei Lars: Ik heb geen idee of @Reacher daar wel tijd voor heeft al is het wel een hele prestatie een jaar lang. Maar eerst zal ze aan de gang gaan voor mijn taart de 21e Da gaat zomaar ni he Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 2 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen @Gypsy Goedemorgen! Nog even genieten van het weer morgen schijnt het slecht te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Al 61 jaar een prestatie dus ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @Gypsy, spijtig genoeg niet. Ik slaap heel licht. Hoe staat t met the loooooveee??? Hebben we al kindjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Zojuist zei Lars: Al 61 jaar een prestatie dus ja... Damn, zo oud al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @fleurtje Haha kids? Nee daar moet ik niet aan denken hoor. Maar qua liefde gaat het de goede kant op! Vandaag zie ik hem weer! We chatten heel veel dus er zal binnenkort wel wat gebeuren als ik het goed inschat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Wat gaat er gebeuren dan @Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 hahahaha.... dat wordt dus dubbel vaak naar sportschool Fleurtje.. En stuur die vogels maar mijn kant op hoor, ik vind het heerlijk wakker te worden van ze, beter dan het geluid van een wekker... en ook hier staat een boom vlakbij mijn raam... En jaaaaa, ook de duiven zijn heerlijk om aan te horen Gypsy.. fleurtje en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Zeg maar als ge zo oud zijt hebt ge ommens geen taart meer nodig. Je hebt al 15 taarten meer dan ik gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Zojuist zei Lars: Wat gaat er gebeuren dan @Gypsy Ja wat denk je? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Zojuist zei Yvonne: hahahaha.... dat wordt dus dubbel vaak naar sportschool Fleurtje.. En stuur die vogels maar mijn kant op hoor, ik vind het heerlijk wakker te worden van ze, beter dan het geluid van een wekker... en ook hier staat een boom vlakbij mijn raam... En jaaaaa, ook de duiven zijn heerlijk om aan te horen Gypsy.. Ja dat geluid is zo rustgevend vind ik. Sommige vogels vind ik wel irritant. Vooral herhalende hoge tonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 1 minuut geleden zei Gypsy: @fleurtje Haha kids? Nee daar moet ik niet aan denken hoor. Maar qua liefde gaat het de goede kant op! Vandaag zie ik hem weer! We chatten heel veel dus er zal binnenkort wel wat gebeuren als ik het goed inschat. Omg! Die eerste kus!! SPANNEEEUUUUND Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden