Spring naar bijdragen

Hemelvaartsdag, donderdag 10 mei


Gast

Aanbevolen berichten

Hier ook droge afmelding. Ik duik ook mijn mandje in. Was dag 65. Een goede dag gehad . Nu flink moe, ik ga dromen van spanje:D

goede vriend die deze reis al 7 x deed had vanavond nog allerlei goede tips en positieve verhalen. De hoteleigenaresse schreef me vandaag nog een erg lieve mail. En nog wat laatste afspraken gemaakt over eventuele hulpmiddelen. Op de vliegvelden heb ik assistentie. Dit wordt heel bijzonder.ik ga nu maar es dromenland in.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Songfestival gekeken en keihard gegild toen Waylon als 10e en laatste doorging naar de finale. Het bewijst wel dat ik zonder drank ook gek en zeer enthousiast kan zijn, arme katten schoten met zijn allen 3 meter de lucht in haha :D

Droge afmelding.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk opnieuw dat ik rondom werkdagen wil en ga drinken. Kennelijk ligt daar veel spanning.

Hoe vrijer ik me voel des te meer ik kan en wil kiezen voor gezond. Best bizar..

Keus is er immers altijd?

Weerstand.. omdat anderen bepalen dat ik moet werken!

 Het lukt me nog niet om het om te draaien: dat ik blij kan/ moet zijn nog te kunnen werken...( bijna 65)

Altijd nog een oud stuk woede bij me te hebben. Of welke woede dan ook die zich dit soort dagen even van me meester maakt.(er is meer)

Ik begrijp heel goed dat nooit meer drinken een deel van het probleem weg kan nemen. Je weet dan dat je beslissingen niet te maken hebben met slachtofferig gedrag wegens het drinken. Is het slachtoffer daarmee weg?

No excuses.

Geen drankjank

Wel balen om vanalles.

Welterusten

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...