Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 05-04-2018


Jeshen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Echt een rampnacht achter de rug. Elk uur wakker, moeilijk in slaap vallen en zweten! Zo anders dan de aardige nacht daarvoor. Maar we zetten door. It can't rain all the time!! Fijne dag allemaal.

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Same here. Kwam moeilijk in slaap. Nog een uur tv gekeken en gaan slapen. Normaal ben ik zo vertrokken. Na 3:00 ook paar keer wakker geworden en inderdaad ook wat gezweet. Slapen gaat op en af. Gelukkig in het algemeen toch zeer positief 

fijne dag allemaal 

x Senna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen meiden.

Sen. heb je geprobeerd wat kwartiertjes te rusten? Ik heb goeie hoop dat de paroxetine ook gaat werken bij jou, hoe veel slik je nu? Ik slikte 20 mg. dat werkte voor geen meter maar 30 mg. werkt perfect. Maar pas na een week of 6-7.

Hier wel goed geslapen. Komt zeker door de a.d. want het is in 40 jaar nog niet zo goed geweest.

Vandaag een dagje thuis. Ook fijn. En morgen weer naar de andere dagbesteding.:)

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Bol! 

Heb ik, maar ik was te onrustig, Nouja ik denk eerder ongeduldig. Zo moeilijk vind ik dat op klaar lichte dag waardoor ik er niet in slaag. 

Goed dat je het aankaart, net de paraxotine vergeten bijna ;) ik slik nog altijd 10 Mg. Sinds vorige week vrijdag. Ik heb geen last van bijwerkingen. Alhoewel ik werd in het begin ziek van sigaretten lucht, dat was alles en dat is nu voorbij. Verder voel ik nog helemaal niks. Ik ben ‘zoekende’, wat ik hoor te voelen. Volgende week donderdag moet ik weer bij de huisarts zijn. Dan zijn de tabletjes op, en hoor ik meer over wat te doen wat betreft de dosis. 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sen. Je (hoort) niets speciaals te voelen hoor, dat is bij iedereen verschillend. Je slikt heel weinig dus voel je ook heel weinig bijwerkingen. De arts pakt het goed aan, langzaam opbouwen. En vanaf vrijdag is nog zo kort, heb geduld. Duurt echt een paar weken en bij sommigen 3 mnd. voor het optimaal werkt. Maar dan gaat het echt goed komen als het aanslaat geloof me.:heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...