Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ik verwijder helemaal niets ik kan bij jou niet eens dingen verwijderen. Dat doet de MODERATOR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 8 minuten geleden zei Lars: Ik verwijder helemaal niets ik kan bij jou niet eens dingen verwijderen. Dat doet de MODERATOR dat zegt genoeg dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ja over jou en over mij allebei niet alleen mijn bijdragen zijn weggehaald ook die van jou en ja dat zegt genoeg kijk je pb maar Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 zeg.. inmiddels is het zaterdag hoor.. misschien wel genoeg geweest hier ? Lieve Lars, we zouden filteren Lars en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 Ik weet het ik stop ook. Heb mijn verdiende strafpunt. Gypsy mocht het niet in je pb staan dan even naar je profiel gaan daar staat je strafpunt en een verhaaltje van de moderator. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2018 En dat noemen ze dan Stille Zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden