Spring naar bijdragen

Selincro


Benjamin15

Aanbevolen berichten

Ik volg

IK heb ook selincro gekregen/gevraagd

Schijnt dat je deze niet elke dag hoeft te slikken,alleen op risico volle momenten en als je onweerstaanbare trek ervaar.

Schijnt met anderhalf/twee uur te werken.

Heb ze zelf nog niet nodig gehad,Heb ze liggen voor de absolute moeilijke momenten.

Ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Toen ik stopte kreeg ik van de verslavingsarts Selincro.
Mij heeft het goed geholpen. Een paar maanden elke dag rond 16.00 een pil (1 uur voordat ik normaliter begon met drinken).
De Selincro zorgde dat de trek heel erg veel minder werd, het bier smaakte me niet meer, en ik kreeg geen roes gevoel meer.

In overleg met de arts afgebouwd. Ik heb xe nog wel, en als ik van te voren weet dat ik in een moeilijke situatie kan komen, dan zorg ik dat ik ze bij me heb.

Ik heb er verder geen bijwerkingen van gehad.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb het van m'n huisarts gekregen (hij kende het zelf niet, moest speciaal besteld worden)

Ik wordt er zelf enorm onrustig van, waardoor de drang om te drinken alleen maar groter wordt. Daarnaast erg last van slapeloosheid.

Voor mij dus geen success helaas.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb ook Selincro gebruikt, maar ik werd er heel raar van in mijn hoofd. Ik kreeg hele rare gedachten tegen psychotisch aan. Voor mij werkte dat dus niet maar heb in de kliniek ook goede verhalen over Selincro gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Dit ken ik allemaal ook in meer of mindere mate. Ik vind het eng spul, het mag ook alleen maar onder begeleiding van een arts worden gebruikt. De werkzame stof is nalmefeen, al ik het goed heb, verwant aan naltroxen. Mijn arts zei dat dit iets nieuws was en het leek mij wel wat, als noodrem bij erge trek. Maar ik heb er nu 7 van gebruikt en nooit meer..... Doodeng spul. Ik zei een keer tegen mij arts : it's messing with my head. Hij had voorgesteld dan maar een halve te nemen, maar dat vergat ik op het cruciale moment. Bijna 3 dagen duurde het effect. Je bent idd jezelf niet meer, mijn buurvrouw zag het voor haar ogen gebeuren en al na 15 min. Ik was duizelig en had nergens meer trek in, niet in koken en helemaal niet in eten. 1 keer ging het wel goed, toen had ik het ingenomen na 2 glazen wijn, dat kan ook nog en toen werd de zin om door te drinken idd minder. Er staat niet voor niets in de bijsluiter dat je er niet bij mag autorijden of machines bedienen. Ik heb een beetje haast, want heb zo een afspraak en dan geef ik ze terug, voor ik in de verleiding kan komen er nog eens 1 te proberen. Heb hem er eens 1 aangeboden, maar hij keek wel uit. Ik heb gezegd dat het wel methadon voor alcoholisten lijkt. Een medicijn waar in de bijsluiter staat dat je dingen kunt gaan zien en horen die er niet zijn. Kan niet geloven dat zoiets aan toch al labiele/kwetsbare mensen mag worden gegeven. 

Dus Elfje, het ligt niet aan jou en het is een heel nare ervaring, want met drinken kun je stoppen als het niet goed valt, maar zo'n tabletje zit er in en je moet je tijd gewoon uitzitten tot het effect over is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...