GUUS Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Op 2/18/2018 om 23:59 zei Ema: Ik heb erege spir pijn overal ik probier aan iets leuks te denken maar lukt niet xxx Spierpijn klopt zo,na 4mnd stoppen nog erg in mijn benen, maar echt gaat beter worden hoor, sterkte guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ema Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Is ereg niet normal ik voel dat ik in hel ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ema Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Erege onrust dat is niet meer normal woord ik gek pfff miselijk duizelijk niet stil zieten bijna niks eten ga die oit over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 Het gaat over, maar dit heeft echt zoveel tijd nodig, dit is geen griepje helaas, ik na 5 mnd nog slappen benen, spieren, onrust als ik wakker wordd gelijk stress, we moeten er door heen, makkelijk zeggen he? Maar ik weet wat je voelt hoor! Dikke knuffel guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden