Spring naar bijdragen

De Huiskamer 25 Januari


Bestwel

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allen,

Ik ben een beetje stil in de huiskamer de laatste dagen (ik lees wel mee en roep af en toe wat :-), dat is een goed teken hoor :-) het gaat best wel goed, zowel qua blessure als mijn geestelijke en mantale situatie. Ik pieker wel en mijn gevoel gaat ook wel heen en weer, maar het is niet zo heftig. Ik heb een flinke klap gehad van de blessure, daar heb ik me grote zorgen omgemaakt en ik ben nog gevoelig voor dit soort stress. Het is het hele process waar ik doorheen moet om "alles" zonder verdoving weer aan te kunnen ... gelukkig gaat dat de laatste week best wel goed ...

Ook het slapen gaat goed, zo'n 6-7 per nacht, ik zweet nog wel regematig flink, maar het zijn geode nachten. Overdag voel ik een andere vermoeidheid waarmee ik 's avonds prettig in slap val ....

Succes en een fijne dag voor allen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bestwel en de rest :sun:

Fijn dat het wat beter gaat en ook je slaap. Het zijn nu de laatste ongemakken hoop ik, zet door zolang je kunt

Ik verschil nogal, bij mij is het net geen goed teken dat ik wat stiller ben. Ik heb nog steeds niets genomen en vraag me in hoeverre ik door moet zetten. De klachten op de heftige spierpijn na worden erger. Denk aan barstende hoofdpijn en druk op de borst. Ik kijk aan tot later vandaag anders start ik weer. Ik zit in een rot situatie. Omdat ik aan mijn pillen kwam, zonder huisarts kan hij mij niet helpen. Hij stuurt mij dan 100% zeker weten naar de verslavingszorg en dat is het laatste wat ik wil. 

Niet al te beste situatie eigenlijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen Bestwel en de rest :sun:

Fijn dat het wat beter gaat en ook je slaap. Het zijn nu de laatste ongemakken hoop ik, zet door zolang je kunt

Ik verschil nogal, bij mij is het net geen goed teken dat ik wat stiller ben. Ik heb nog steeds niets genomen en vraag me in hoeverre ik door moet zetten. De klachten op de heftige spierpijn na worden erger. Denk aan barstende hoofdpijn en druk op de borst. Ik kijk aan tot later vandaag anders start ik weer. Ik zit in een rot situatie. Omdat ik aan mijn pillen kwam, zonder huisarts kan hij mij niet helpen. Hij stuurt mij dan 100% zeker weten naar de verslavingszorg en dat is het laatste wat ik wil. 

Niet al te beste situatie eigenlijk 

Weet je zeker dat hij je niet kan helpen? Hij helpt je ook niet aan ziekklachten, maar helpt je daar wel vanaf.....dus waarom hiervan niet als jij gemotiveerd bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vannacht aardig geslapen. Een keer 3 uur en een keer 2.5 uur. Net weer bij de ggz-ondersteuner geweest. Afgesproken om nog een week te wachten met het bellen van een psycholoog. Het gaat nu de goede kant op, misschien is her niet nodig om een heel nieuw traject in te gaan. Ik moet zeggen dat ik ook wel klaar ben met de trajecten. Dus prima. Volgende week kijken we weer hoe het gaat. 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5,5 uur slapen is best acceptabel bij een gebroken nacht, @Jeshen. Je zult zien dat je langer en beter slaapt als je baby niet meer komt ´s nachts! 

Fijn dat het met jou en je blessure beter gaat, @Bestwel 
De weg omhoog is duidelijk ingezet! 

@Senna33, ik sluit me aan bij Bestwel. Kijk uit dat je niet te veel gaat schommelen met je dosering, dat kan averechts uitpakken. Het is denk ik verstandiger om je dosis eerst te verminderen (bv naar 2,5 mg) en kijken hoe het dan gaat. Meer dan w3aarschijnlijk zijn de onttrekkingsverschijnselen dan toch minder heftig

Ik moest zelf vandaag weer terug naar mijn psychotherapeute. Ze wil me eigenlijk gewoon niet meer terugzien, ze vindt dat het naar omstandigheden best goed gaat en dat de opgaande lijn is ingezet. Wel goed om dat te horen. Ik heb ook voldoende tools om een eventuele terugval (die gaat er heus wel weer komen) op te vangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas moet ik je ongelijk geven. Deze verwijst mij door :(

vanmiddag toch 10(!) Mg genomen rond 15:00. Ik verga van de spierpijnen en hartkloppingen. Voel ook warm aan. Mijn bloeddruk gemeten om 17 uur, drie uur na dia inname. Gemeten is 125/76/114 en direct erna nog eens 128/72/106 is dit normaal? Mijn gevoel over hoe ik mij voel blijkt waarschijnlijk te kloppen. De meter gooi ik aan de kant, het maakt me nu ongeruster. Wat is advies in deze. Rond nu nog iets nemen en voor de nacht? Dit omdat fijne motoriek nu en dan onhandig is, en ik lichtjes zweet. Op de klachten van vamorgen

Alvast bedankt, voel me best radeloos 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Senna33:

Helaas moet ik je ongelijk geven. Deze verwijst mij door :(

vanmiddag toch 10(!) Mg genomen rond 15:00. Ik verga van de spierpijnen en hartkloppingen. Voel ook warm aan. Mijn bloeddruk gemeten om 17 uur, drie uur na dia inname. Gemeten is 125/76/114 en direct erna nog eens 128/72/106 is dit normaal? Mijn gevoel over hoe ik mij voel blijkt waarschijnlijk te kloppen. De meter gooi ik aan de kant, het maakt me nu ongeruster. Wat is advies in deze. Rond nu nog iets nemen en voor de nacht? Dit omdat fijne motoriek nu en dan onhandig is, en ik lichtjes zweet. Op de klachten van vamorgen

Alvast bedankt, voel me best radeloos 

Senna, een bloeddruk van 125-76 en 128-72 is echt prima. Je derde cijfer zegt me even niets, maar je bovendruk is goed en je onderdruk echt prima. Maak je daar alsjeblieft geen zorgen over! Misschien heb je een licht griepje te pakken. Zere spieren, hartkloppingen, warm zijn...ik had het dinsdag ook, is nu weer aardig over. 

Ik zou voor vannacht niets meer nemen, want je hebt al 10 mg genomen. Als je vanavond nog wat neemt zijn de schommelingen intenser. Het wordt natuurlijk anders als je het echt niet meer trekt, maar ik zou het echt zonder proberen. Sterkte! 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Senna33:

Oké, bedankt voor je snelle reactie. Dat was echt toeval. Wat een ... gevoel, schijnbaar had ik tolerantie en begint de afbouw nu pas. Ik had op 5 moeten blijven, maar dat is helaas nu even te laat. Stom ben ik geweest om ct toch weer te hebben geprobeerd. 

Nee, niet stom. Wel een beetje onverstandig, maar ik begrijp dat je er zo snel mogelijk vanaf wilt. Velen hebben hier de ervaring dat langzame tapering veruit de voorkeur verdient. 

Het komt ook met jou goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geeft hoop, vallen en opstaan. Maar heb me ondertussen sinds lange tijd niet zo’n zorgen om mezelf gemaakt. Dat beangstigt me. Mijn man wil ik toch echt gaan overtuigen dat dat ook het beste is, rustig afbouwen. Hij denkt nog steeds dat het tussen mijn oren zit. Niet negatief bedoeld, hij is ontzettend nuchter waar ik normaal gesproken veel aan heb, en van leer. Alleen nu niet, omdat hij dit niet begrijpt. Het vervelende is, wat had ik het hem vandaag nogmaals graag uitgelegd of laten lezen desnoods. Echter heeft hij een rot dienst met werk en zie ik hem pas morgen nacht.

Herkennen jullie die druk die ook op de borst? Alsof er een nootje is blijven hangen of iets dergelijks. Zo voelt het bij mij. Jemig wat ben ik een bangeschijtster geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai Senna, ooh wat had, en  heb ik nog zere spieren  vooral mijn kuiten,,en je hebt een pracht bloeddruk en hartslag!  Maar ik begrijp zo dat je denkt dat je iets hebt wat niet klopt ,je blijft je zorgen maken he? Maar ik herken het allemaal, ik slik nu magnesium  voor mijn  spieren, gaat steeds iets beter, gelukkig heb ik ook een nuchtere man, is goed voor ons als piekeraars  he? lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal, gaat het allemaal met jullie?  SENNA, magnesium citraat dit is een natuurlijk middel en dat neemt je lichaam goed op , ik slik 3 X daags 1 capsule 3e voor het slapen gaan en ik slaap ook beter,  maar die spierpijn is heftig he? Ik heb dus chronische stress gekregen,en dat slaat zo op mijn spieren het ergst mijn kuiten, bovenarm, ik zou het zeker proberen, hoop voor allemaal goeie dag!  Lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...