rapilos Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 Ha Soothe (Te laat, want je bent gaan eten lees ik ) Sterkte met je hart man Daar heb je er maar 1 van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 de 16e, een maand droog vandaag , bij lange na geen record want dat staat op 9,5 maand aantal jaar geleden maar blijf er serieus mee bezig en mn best doen ! kruidenthee67, smart en Ansie reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 Hoi, even niks gelezen, val zo binnen, moeizaam maar wel goed gesprek gehad met psychologe, kunnen zeggen wat ik wilde. Nu even vanavond lekker mezelf zijn lady jane, Bob en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 Van Harte gefeliciteerd MarQ 1 maand, is weer een prachtig begin he ! Op naar de volgende maand dat is mooi Suiker ! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 ''Voor iemand met alleen een hamer, lijkt elk probleem op een spijker.'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 @Suikertje, fijn dat je even binnenvalt. Ik mis je de laatste tijd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 De bril die je draagt, bepaalt wat je ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 Ik heb t nog moeten googlen ook Mooie dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 Ik meld me droog te kooi, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2018 Droog jowan en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 6 uur geleden zei Bor: Fleurtje.. Heb je nog nooit leren frummen soms. Huh? Soms zeg je gewoon Ja oké. En wat je ermee doet mag jij weten, daar hoeft niet iedereen constant tekst en uitleg van. Bedankt voor de tip! En duuuuuuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden