Reacher Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Dusssss Dagpact : Lars MarQ Amethist Reacher. Kzie Kohtje niet staan. Kohtje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 En hierbij de hightea! Hoe is het met @Jannigje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Ik word strontziek van dat Me Too gebeuren, bah. Als we zo door gaan blijft iedereen de vrouw zien als een weerloos wezentje. We hebben * zelf ook nog een mond en een paar handen zeg. We kunnen van ons afbijten ook al hebben die mannen nog zo'n goeie baan enz. We slaan door met dat hele gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 (bewerkt) Tja... Ik weet niet of je te ver in zoiets kan gaan. Zeker niet als je wordt gemanipuleerd tot bepaalde handelingen door iemand anders die een bepaalde machtspositie heeft. Zowel mannen, als vrouwen. T afdoen als plagen zoals je in sommige gevallen leest, doet mijn maag soms letterlijk keren. Waar stopt plagen nl? Als morgen een leerkracht (machtspositie) in de borsten knijpt van mijn dochter lijkt me die grens al danig overschreden. Of mijn dochter daar iets op zou durven zeggen betwijfel ik. Of een vrouw al dan niet als weerloos wordt gezien maakt niet zo veel uit. Lynchen die boel 14 januari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Ik kwam ff loeren hier maar is miss niet t juiste moment. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Dochter komt net totaal.over haar toeren en wenend binnen. Ik dacht eerst dat haar lief t had uitgemaakt. Ze krijgt haar cursus maar niet ingestudeerd. Ze moet nog 100 blz leren. Nog een week en half en dan is ze er vanaf . Donderdag vond ik haar ook al in tranen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Examens... Urggglllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Ik heb mijn hond al een tijd niet gezien. Bewust niet ik was bang dat ik het heel moeilijk zou vinden als ik weer weg ging. Vandaag had mijn dochter haar mee als verassing. Wat was dat beest dol ze hield niet op met janken en tegen mij aan springen. We hebben met haar in het bos gewandeld en ergens geluncht waar ze mee naar binnen mocht. Daarna zijn ze nog een tijd mee naar huis geweest. Ze heeft aandacht (en worst) genoeg gehad van iedereen. Toen kwam dat moment waar ik steeds zo bang voor was. Maar ik wil haar vaker zien. Het is mijn hond smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Wat sneu Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Och Lars.... Ja Fleurtje, examens, proefwerken. Hier ook weer een huilend meisje. En ik begrijp het zo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Wat mooi Lars en wat een verrassing. Zeker vaker zien . Je ziet dat ze jou ook gemist heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 Welterusten allen. Droog en warm hier aan de stroom. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2018 3 uur geleden zei Lika: Ja Fleurtje, examens, proefwerken. Hier ook weer een huilend meisje. En ik begrijp het zo..... Verschrikkelijk he Was ff net op haar kamer. Ze is nog steeds van slag. Ik heb haar gezegd dat heus niemand heel de cursus kent. Dat t voor een deel met geluk heeft te maken. Dat ze één blz leert en de volgende niet...kan ze morgenvroeg de rest nog doorlezen. Het heeft geen zin heel de nacht te studeren als ze nog heel de week leren moet. T zijn al die tranen niet waard. Maar t komt niet aan denk ik. Ze legt de lat zo hoog. En ik vraag me dan af of ik dat deels heb gecreëerd. Ik was nl altijd heel streng als t om haar schoolresultaten ging. Bleeuuukk.. Hopelijk blijkt t morgen veel gemakkelijker te gaan dan dat ze nu denkt smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 @Fleurtje, hoe ging het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Ze denkt dat t wel ok ging maar is niet zeker. Ze huilt in ieder geval niet op t moment. Hoe gaat t bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2018 Gaat goed hier. Dat ‘moeten’ van het leren is zo vervelend. Dat constant moeten-gevoel. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden