Karin1 Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hai allemaal! Ik ben Els, 40 jaar en al zo'n 10 jaar behoorlijk verslaafd aan biertjes. Ca 10 per dag. Tja, daar gaat je sociaal leven en gezondheid! Vanaf morgen ga ik afbouwen, heb het eerder gered dus ik ga ervoor maar wat een heerlijk forum dit zeg! Ik zal regelmatig komen mopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 Hoi ook Els....Heb je al gezien bij dagedraad.......welkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Welkom Els,Goed dat je er bent.Mika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Els: alsnog welkom op het forum en ik hoop voor je dat het je ook lukt, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
balance1 Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ben nog maar net toegetreden tot het forum, maar jouw bijdrage is leuk en vol humor, het sprak me aan, ik nuttigde 11, dus we zitten in de buurt.Els rolt binnen en ik naar buiten,Fijne avond en gedachten= feel good,hg, r Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoi Balance1,Zie dat je al op de ditjes/datjes zit mee te lezen.Omdat je je onder Els hebt voorgesteld valt je posting niet erg op.Je kunt een nieuw draadje aanmaken onder dezlfde afdeling, maar als het goed voelt gewoon invallen bij de dagdraad is natuurlijk ook prima. Hopelijk vind je heir de steun die je zoekt; welkom dus!!!groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ron164 Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 hoi Els,ik ben vandaag nieuw hier. (ook aan de biertjes!) ik wil je alvast veel succes wensen, en mss zien we elkaar vaker hier!Ron164 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden