Pytje Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Vanavond weer een etentje... Dat heb je in deze tijd van het jaar... Me bevinden tussen allemaal mensen met dezelfde struggle op dit forum helpt me echt. Ik ken jullie niet, maar voel me ondanks dat minder alleen.... Tussen alcoholdrinkers zou ik anders al snel op de gedachte kunnen komen dat het allemaal wel meevalt met mij. Maar geloof me: dat is NIET zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Ik geloof je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje10 Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Pytje, wat goed dat je niet langer in de trigger "valt wel mee met mij" trapt. Daarmee heb ik mezelf ook lang "op de been" gehouden. Met oud en nieuw dacht ik nog "de twee dames" met een goed functionerend leven op de rit (vs dat van mij), drinken veel meer en kunnen veel meer hebben dan ik, dus val ik nog wel mee.. De ene heb ik er wel eens naar gevraagd, of ze dagelijks deonk. Ja, zei ze, meestal wel, maar als ik werk hou ik t bij een paar wijntjes anders heb ik er de volgende dag last van op mn werk.. Tja, en daar ligt bij mij de valkuil van de hele fles dagelijks. Eet smakelijk en een crodino is ook lekker en staat feestelijk in je glas :-). Ik heb inmiddels een aantal speciale thee soorten aangeschaft uit n reform winkel. Rond 17.00 uur neem ik de diep ontspannende thee. Verder ben ik ook dankbaar hier te zijn en van jullie ervaringen te mogen leren. En elkaar idd tot steun te zijn en te sterken. Harte groet, Roosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden