eline Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Weer een dag waarop ik denk; zal het me lukken eens niet om 5 uur een borrel te pakken, mijn naam is anna en ik val in de categorie functionerende alcoholmisbruiker. Gisteren me aangemeld voor dit forum want ik wil zo graag anders. Hoop dat ik samen met jullie een manier en kracht weet te vinden. Heeft iemand ervaring met AA bijeenkomsten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hallo Annasophie,Welkom op het forum. Je zal zien dat de de dagdraad (Ditjes en Datjes) veel ervaringen gedeeld worden.Ik heb zelf weinig ervaring met de AA (ben er wel eens geweest maar beviel mij niet) maar enkele mensen op het forum hebben er wel veel baat bij. Je kan het toch gewoon proberen?Veel succes. En eeehhh... het is even wennen maar niet drinken is echt een goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Anna: als het straks vijf uur is begin je met uitstellen.Het beste is om een lekker koel glas fris te drinken bij trek en gelijk ook te gaan eten.Meestal verdwijnt de trek dan.Zie het als een golf die om vijf uur zijn hoogtepunt bereikt, daarna zal het afzwakken.Na een dag niet drinken is je zelfvertrouwen en eigenwaarde al zo groot dat je dag 2 ook wel aandurft.De zin in drank blijft nog wel trekken maar je zal steeds sterker worden.Zie het vandaag vol te houden. En nog niet verder nadenken als vandaag.Doe alles rond dat tijdstip wat je maar wilt als je maar niet drinkt. SUCCES en WELKOM hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...