Mounirx Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hoi lezer(es),Ik ben hier onder het pseudo Mounir. Een vent van 48. Iemand die al jaren 's avonds hetzelfde dieet heeft: 2 flesjes bier, 1 à 1,5 liter rode wijn. En het begint op te breken:- Hoewel ik matig veel eet, wordt ik elk jaar 2 kilo dikker. En dat tikt aan, in 10 jaar. - Mijn bloeddruk is (veel) te hoog geworden- Het kost steeds meer moeite 's ochtends "fris en fruitig" op te staanTsja, dat is het zo'n beetje. Zal nog erg moeten denken hoe ik dit patrooon doorbroken krijg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Of misschien een nieuwe stopper met zuiper Mounirx?Probeer het eens een tijdje, je zal verrast staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Tja Mounir,dat klinkt heftigzwaar dieet en inderdaadals je er aanleg voor hebttikt het lekker aanik zit zelf ook met 20 kgteveel, veel te veel dus.Maar, er is hoop, wantondanks dat ik na het stoppen(4 aug. pas) meer ben gaan snoepenik val toch al afen het pafferige in mijn gezichtis al helemaal weg,dus ik heb mezelf beloofddat ik, na een maand droogpas een beetje op die (vr)eetbuien ga lettenwant een ding tegelijken stap voor stapik word steeds sterkeren kan steeds meer aan.sterkte met je strijdje bent niet de enigeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mounirx Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Zjezus, wat lief, dat je dat zo zegt (en ik zit echt niet te sjansen, ben zo homo als ...) Echt een hart onder de riem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 quote: Originally posted by: jane4Tja Mounir, dat klinkt heftig zwaar dieet en inderdaad als je er aanleg voor hebt tikt het lekker aan ik zit zelf ook met 20 kg teveel, veel te veel dus. Maar, er is hoop, want ondanks dat ik na het stoppen (4 aug. pas) meer ben gaan snoepen ik val toch al af en het pafferige in mijn gezicht is al helemaal weg, dus ik heb mezelf beloofd dat ik, na een maand droog pas een beetje op die (vr)eetbuien ga letten want een ding tegelijk en stap voor stap ik word steeds sterker en kan steeds meer aan. sterkte met je strijd je bent niet de enige Jane Mounir, Heel erg welkom en bovenstaande kan ik me geheel bij aansluiten. Ik ben weliswaar teveel afgevallen (mocht eraf hoor), te snel, teveel en ik snoep ook behoorlijk nu. Ik ben van nuture geen snoeper. Ik rook echter wel veel meer momenteel, maar dat pak ik later aan. Het pafferige is er wel vanaf nu (ondanks het paffen haha) en ik slaap korter, maar beter. ben fitter en veel aktiever. Meer concentrale en weer witte oogjes en normale pupillen. En heel belangrijk ook, meer zelfvertrouwen. Had ik nooit tekort, maar is nu eindelijk weer als vanouds. Veel succes en zie je op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi mounier, welkom. flink dieet wat je volgt. ja dat aankomen herken ik ook wel en dat pafferige ook. nou ik wens je veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Hoi Monier,Welkom op het forum.Ik hoop dat je steun zal vinden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden