Freewilly Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 Hallo allemaal. Ik ben 35 jaar en heb me sinds kort hier aangemeld en stel me bij deze even voor. Hardwerkende man met een zacht karakter en gevoel voor humor, die het tijd vindt om zijn alcoholgebruik aan te pakken, omdat ik merk dat er door het drinken andere dingen versloffen en ik er genoeg van heb om voor problemen weg te lopen. Ik hoop dat ik hier met professionele hulp en steun van mensen met hetzelfde probleem een oplossing vind. Reacties zijn altijd welkom, en ben bijna altijd in voor een goed gesprek en leer graag nieewe mensen kennen. Iedereen sterkte gewenst hier. Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 Welkom FreewillyJe profiel staat open voor iedereen leesbaar nu moet je even sluiten , ik zal het aan de moderator vemelden.Goed van je dat je het zelf erkent Freewilly, het word allemaal op ditjes en datjes geschreven en daar steunen ze je zeer zekerWens je dan ook veel sterkte toegroetjes meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 Hallo Freewilly (mooie nickname trouwens) en welkom.Het is altijd goed om je alcoholgebruik eens te herzien, zodra het je gaat hinderen. Zonder alcohol is geen straf hoor!Hoop je te lezen op de dagdraad, daar krijg je de meeste respons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 Hoi Freewilly,welkom hier e ik had de moderator al gewaarschuwd, maar goedbeter twee x dan niet.Ik hoop dat je veel zult hebben aan dit forumJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 hallo freewilly, welkom van harte welkom, kijk rustig rond ...... hoop je op het forum tegen te komen, AS oftewel Annasophie maar afkortingen zijn hier gebruikelijk, dus free zal het mogelijk worden? anyway, what's is a name? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden