Engineer1979 Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 (bewerkt) NA 12 december 2018 bewerkt door Engineer1979 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nomy Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 Scheiden is nogal rigoureus pfff... dus ik zou zeggen, probeer samen hulp te zoeken. Zo zonde om een relatie te stoppen....En ja, verstoppen van drank herkenbaar, of snel naar de glasbak. Naar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KevinDynamite Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Hallo, Ik denk dat scheiden wel een hele extreme keuze is. Mensen met een verslaving gaan proberen stiekem toch weer hun "fix" te krijgen dit is meestal niet om dat we het zelf willen maar omdat we het moeten het is een drang geen keuze. Ik raad aan voor dat jullie hier echt mee doorgaan samen eens naar een verslavings deskundige te gaan misschien kan deze jullie beiden wat leren over hoe het is om verslaafd te zijn en wat hierbij komt kijken en hoe jullie elkaar kunnen helpen deze erg lastige en harde periode door te kunnen komen. Het is erg belangerijk dat je van uit je prive situatie steun krijgt en niet op alles wordt afgerekend dus misschien moet je voor jezelf ook na gaan hoe verstandig het is om bij elkaar te blijven vooral in de eerste periode. Ik wens u heel erg veel sterkte in deze periode en ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ja hoor drank verstoppen, herkenbaar ook hier. Tenslotte mocht je ook niet meer drinken van haar hé, euhm niet letterlijk nemen aub. Nee je wil niet afgaan, geen drama's en gewoon niet dat het te merken is dat je je opnieuw hebt laten en haar geen verdriet doen. In een relatie, ik weet niet hoelang jullie samen zijn, zijn er meerdere momenten dat mensen in elkaar teleurgesteld raken. Het is misschien een raar uitgangspunt maar probeer al je krachten te bundelen om nu 'gewoon' nuchter te blijven. Zoek naar hulpmiddelen die kan je gebruiken. Scheiden kost geld, ga in plaats daarvan eens op reis samen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 september 2017 Rapport Share Geplaatst 27 september 2017 Ik begrijp die scheidingsreactie wel. Ze voelt zich bedonderd en ze begrijpt niet waarom je dat tot 2 keer toe gedaan hebt: haar aan de kant zetten voor de alcohol, want zo voelt dat denk ik. Probeer je vrouw te begrijpen. En dan moet zij ook proberen jou te begrijpen. Want het gaat wel over een hard drug, die op dat moment sterker was dan jij. En vervolgens moet je weer vooruit kijken. Hoe verder. Realiseer je dat je een waanzinnig geluk hebt dat je een buddy hebt die bij je in huis woont. Neem haar in vertrouwen en probeer er samen uit te komen. For better and for worse. Als je nog van elkaar houdt natuurlijk, ik hoop dat dat het geval is. Heel veel succes gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden