jowan Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Niet echt ijsjesweer, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Nee jammer meer broodje worst weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Hmm, je brengt me op een idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Om er nou een machine voor te kopen.....er staat al zo veel rommel in de keuken: broodbakker, senseo, waterkoker, ijzeren doorslag, ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 ach wie weet ben ik ook al opa, ik heb er de leeftijd voor... En morgen komt m'n beste vriendin met haar kleindochter, daar voel ik me ook een beetje opa voor. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Herfst: erg welkom, wandelen, fotograferen, anders koken, eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Ik vind de herfst wel mooi alleen wat minder regen graag ijsmachine lijkt mij ook wel wat. Maar heb geen keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 (bewerkt) Hmm, dat lijkt inderdaad Limburgs. Ik bedoel zo'n soort vergiet met zo'n draaiplaat erin, waarmee ik bijvoorbeeld pasta saus bereid. Die heb je ook in van die plastic knommel uitvoeringen, maar ik gebruik liever ouderwetsch goed ijzeren spul. Die ik heb kreeg ik ooit van mijn schoonmoeder. Een huwelijkskado wat langer meegaat als haar dochter... Een passaverdura, in mijn andere taal.... 9 september 2017 bewerkt door jowan Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Ik wacht op thuiszorg en daarna eten pak nog maar een kop koffie. Yvonne zal wel uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 (bewerkt) Dit bedoel ik dus.. 9 september 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Je werd niet echt gehoord en gezien geloof ik, Etty? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Ik ben stil geworden als kind. Als je niet kunt praten hou je je mond maar en dat deed ik dan ook maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 IK was (soms nog) stil en teruggetrokken. Ik voelde me er niet echt bijhoren. Ervoer veel kritiek, er was maar weinig goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Ja dat. Ben nu ook nog gevoelig voor kritiek wil graag alles goed doen en als dat niet lukt frustreert dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Ik herken dat, Lars, tegenwoordig probeer ik steeds meer "van binnen naar buiten" te leven in plaats van dat ik me laat leiden door mensen, plaatsen en dingen van buiten. Dat had wel even tijd en flinke inspanning nodig, voordat mijn gevoel voor eigenwaarde voldoende toe was genomen. En nog is dat er niet altijd, maar ik blijf oefenen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Eigenwaarde ja lastig. Mezelf accepteren of mijn tekortkomingen accepteren blijf ik moeilijk vinden. Jezelf bijna haten zeg maar smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Goedemorgen frummers. Regen is even gestopt... Koffie staat klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 De betekenis van het begrip " accepteren" werd me duidelijk in de bijeenkomsten in de groepen. Daar mag ik zeggen wat ik wil, zonder dat ik onderbroken en gehinderd wordt, iedereen is daar gelijk. Wat Etty zegt, ook ik vraag me vaak af: Wat schiet ik er mee op als ik me steeds zelf zo blijf afzwepen en straffen? Ook probeer ik meer te praten en te verifieren: is wat ik voel werkelijk wat er gebeurt en wat er gezegd wordt? Kost wat tijd, maar vaak ervaar ik dat ik mezelf weer wat wijs probeer te maken. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: jowan Lars tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Citaat van de dag: GELOOF DAT JE HET KUNT EN JE BENT HALVERWEGE. .........Theodore Roosevelt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 3 minuten geleden zei Etty: Goeiemorgen Yvonne, hoop wel dat het weer gaat regenen, heb een nieuwe regencape gekocht die ik wil uitproberen. Spaar me, dat had ik gisteren ook: het begon te regenen... dacht 'yessss, kan de cape uitproberen'... maar voor ik het ding om had droop ik al, volgens mij had iemand een giga emmer boven mijn hoofd omgekeerd. Vond het trouwens wel iets hebben, hihi. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 (bewerkt) Een passe vite heet zo,n roerzeef geloof ik. lekker koffie Yvonne daar ben ik hard aan toe heb slecht geslapen eigenlijk helemaal niet 9 september 2017 bewerkt door Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Goedemorgen Tinto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden