Spring naar bijdragen

Zondag, 13 augustus 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Oke allereerst ik wil niemand beledigen. Ik heb niets tegen dikke mensen ook niet tegen dunne mensen enzovoort. Maar er kwamen 2 dames bij de kraam ik had net besteld. De ene dame heel dun de andere wat gezet. De gezette dame (noem haar maar even Lies) hijgend en puffend graag 2 koffie. Oh ik wil ook patat en een kroket. Jij ook (weet haar naam niet noem haar maar even annie) Nee zegt Annie ik heb gisteren al een kroket gehad en je weet teveel is niet goed. Doe niet zo flauw joh jij kan het wel hebben zegt Lies. Nee zegt Annie en ze loopt naar het terras. Lies mopperend achter laten die wel een patat en kroket besteld. Altijd leven volgens de regels zegt Lies tegen de patat juffrouw duidend op Annie. Mijn patat is klaar dus ik ga vlak bij ze zitten. Komt Lies eraan met haar patat kijk je wel een beetje uit met wat je eet Lies zegt Annie en ach toen moest ik aan jowan denken. Ook denken aan als je alles ontzegd is het leven ook niet meer fijn toch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, jullie kennen geen trio's?
Die zijn niet overal verkrijgbaar, inderdaad.
Een trio is (hier) drie balletjes gehakt aan een stokkie.. en dan met satésaus.. lekker hoor. Vooral omdat de satésaus bij deze patatboer knetterheet is.
Wat dan weer heerlijk geblust kan worden met die magerige mayonaise. 
Goed dat Braakhekke dit niet meer kan lezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-) Lars, zie het volledig voor me. Ik wil geen saai leven en wil zeker blijven genieten van mijn eten en nee dat hoeft niet alleen vettig en ongezond te zijn. Gewoon lekker. Wel zalig om zulke discussies te kunnen volgen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's al beter Lars. Normaal eten is het beste voor een herstellend verslaafde. Anders heb je er straks weer problemen bij.
En nee, ik ben niet de boeman die zich alles ontzegt wat leuk is. Ik heb een heel leuk leven, maar wel veel anders leuk dan vroeger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Jowan maar van af en toe over de grens gaan als het gaat om eten dat ga ik mezelf echt niet ontzeggen. Ik drink niet, leef gezond en degelijk en verantwoordelijk.

De feestje waar op tafel stond te dansen zijn er niet meer... maar mijn eten ... nee nee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel nieuwe ei wat goedgekeurd is Lieve, ik ben niet gek. De vorige biologische eieren heb ik na het nakijken zo weggedaan. 

En Sheila.. Spinazie wok ik altijd , dat kost me max. 5 minuten. Zalig en eenvoudig dus. 

Piepertjes staan op, gasstel doet de rest bijna:D

later! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ook, afschuwelijk. Vraag me af wat er in het frituurvet zit van de patat vanavond, ik weet het ik ben nogal flauw nu.. Ik heb zeker 10 jaar mijn lichaam vergiftigd maar echt met troep en denk dat ik niet de enige ben hier. Periode dat ik net was gestopt met drinken ben ik wat overgeslagen naar super gezond, enkel fruit en rauwe groenten.. etc etc. Mooi zolang je je erbij goed voelt. Ik kan nu echt wel ook genieten van iets lekkers vettigs.. klets ik teveel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Hoe komt het toch dat patat uit een puntzak anders smaakt dan die uit een plastic bakje.. en ook weer anders dan 'gewoon' van een bord?

Ik denk doordat je focus bij zo'n zak ligt bij schoonhouden van je jatten.

Dezichzelfmetmayoondersmerende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...