Spring naar bijdragen

Ik heb die roes nodig!!


Linda053

Aanbevolen berichten

Door slaapgebrek en misschien nog door onthouding  (?)  ben ik behoorlijk onrustig, gespannen en druk / negatief in mijn hoofd. 

Toen ik nog alcohol dronk deed ik dat vanwege bovenstaande klachten.  Ik dronk in korte tijd zoveel dat ik in een roes kwam. De spanning viel behoorlijk van me af, de onrust kreeg een plekje en het piekeren etc werd een stuk minder.  

Nu weer zo'n rotstemming en ik kan behalve zonodige benzo niks bedenken om de zooi de kop in te drukken.  

Ik kan er geen alternatief voor vinden waardoor het verlicht.  Heel vervelend.  Ik heb opzich niet bijzonder veel trek momenten,  maar in deze staat. . Oei.

En ja, ik hou wel vol. Maar het is gewoon heel erglastig nu. 

En ik lees terug : het is niet mijn intentie om alcohol op te hemelen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het nog gelukt om niets te nemen?  Ik hoop van wel. Ik herken het wel, dat deed ik ook. Die momenten zijn zo vreselijk moeilijk. Kan je dingen opschrijven die jou ontspanning geven? Strandwandeling, lavendel wierook, mediteren? Kan je iemand bellen, waarbij je het onrustige gevoel kan uitten?  

Watvoor hulp heb je nu? Behalve die pillen dan....  Ik heb hypno gehad en ik ben er nog steeds super blij mee. De drang is volledig weg en ik heb heel veel rust in mijn hoofd gekregen.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je er wat aan hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik drink sinds twee en dertig jaar niet meer.Het was een gevaarlijkle noodsituatie en ik had binnen 15 minuten hulp van de aa ik had op een wachtlijst gekomen van DRIE maanden,dan was ik er nu niet meer geweest.Je hoeft echt niet naar de kerk,voor de mensen die daar bang voor  zijn.k vond toevallig AA meetings opnamen op interwebz.  Luister eens naar Anthony Hopkins.of Eric Clapton,ja dat zijn ook lotgenoten van ons.Hopkins is zo vol humor,dat ik hem jullie niet wil onthouden. https://www.recoveryaudio.org/aa-speaker-tapes/anthony-h-from-los-angeles-ca-speaking-at-the-union-park-group-in-orlando-fl-1998

bewerkt door bernard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...