tessa31 Geplaatst 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst 27 september 2009 Hallo allemaal,Ik ben Tessa en heb een heel moeilijke periode achter de rug net als jullie denk ik.Ben nog steeds aan de alcohol en voor ik mijn verhaal ga vertellen probeer ik eerst of dit eerst mailtje lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst 27 september 2009 Hoi tessa welkom hier,Ja het is gelukt goed van je hoor dat je nu hier benten dat je het probleem wat je hebt erkentWens je dan ook veel sterkte toe Knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst 27 september 2009 Tessa nogmaals welkom.Hoop dat het je lukt (vast wel) om te stoppen/minderen met de alcohol.Het is een cliché, maar: zonder alcohol kun je de problemen in het leven beter aan.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst 27 september 2009 Ha Tessa, welkom op dit forum,Ik zou zo zeggenlees lekker mee in de dagdraaden kijk of je wilt reageren ofvragen hebt, dan zit je er zo in.Als je de ADB-behandeling volgt, dat kan anoniem,krijg je prive-begeleiding, zelfs gratis ofvia je verzekeringen zij kunnen je begeleiden inje doelstelling: minderen en zo ja hoeveelstoppen en zo ja op welke manieren in welke tijdsplanning.Veel sterkte met het begindas ff doorsetten, maar de eerste stap heb jegezet en het wordt steeds wat gemakkelijkerdat zie je aan onsen als het eebs wat moeilijker wordtdat zie je ook bij onsdan slepen we je erdoordat hoef je niet helemaal aleen aan te gaangroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden