stroumfke
Forumdeelnemers-
Aantal bijdragen
823 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door stroumfke geplaatst
-
Ni goed ik geef in het weekend mijne gsm en tablet a de begeleiding zodat ik tot rust kan komen
-
Ik ben in het ziekenhuis en heb het erg moeilijk ik ben nu hulp aan het instellen om vanaf di terug naar huis te kunnen en mijne plan te trekken ik meen het ik raak geen druppel meer aan het is het mij niet meer waar ik moet het witgeelkruis inschakelijke ik heb hier zitten huilen als een klein kind afhankelijk van iedereen denken nooi meer
-
Ik ben nu 2 dagen binnen en begin mij beter te voelen psychisch Lichamelijk nog steeds last van mijn ontstekingen
-
Donderdag 23 april 2026
discussie antwoordde op een MaryArt van stroumfke in Ditjes, datjes & dagdraad
Dagpact stroumfke vandaag dag 2 in opname -
Ik zou het een goed idee vinden stoppen m drinken en vooral nuchter blijven is toch anders als je een dubbele diagnose hebt
-
Woensdag 22 April 2026
discussie antwoordde op een renaldo61 van stroumfke in Ditjes, datjes & dagdraad
Dank je ik had het eerder moeten doen ik ben stik op -
Woensdag 22 April 2026
discussie antwoordde op een renaldo61 van stroumfke in Ditjes, datjes & dagdraad
Dag pact stroumfke Ik ben nu in opname -
jij hebt ook een dubbele diagnose vind jij het dan niet moeilijker om te stoppen met drinken
-
ik neem het je ni kwalijk de manier hoe je mij wou wakker schudden daarna heb je mij altijd gesteund
-
ik ben zo opgelucht dat ik naar het ziekenhuis mag ik laat wel de pc thuis neem alleen mijn tabletje mee in het ziekenhuis wordt het rusten en slapen ik ben zo moe van de pijn 3 ontstekingen alledrie door het drinken vandaag ben ik 2 weken nuchter ik zit vat in een vicieuze cirkel drinken nuchter drinken nuchter ik hoop die cirkel te doorbreken en vooral iets te doen aan de pijn
-
dank je mormel voor je steun je bent er altijd geweesr voor mij
-
als ik nog langer had moeten wachten dan had ik mezelf iets aan gedaan zoveel pijn is niet menselijk tis mijn eigen fout ik had vele eerder moeten stoppen met drinken ik raak geen druppel meer aan
-
morgen om 9u mag ik binnen in opname hoog tijd
-
ik heb vandaag een wandelingetje gedaan van en naar het kruidvat achteraf geen problemen dan in de namiddag een wandelingetje naar de colruyt en achteraf pijn amai te veel gedaan
-
ik heb de dr geproken we gaan beginnen met bepaalde medicatie af te bouwen of te verminderen ik heb ook minder pijn maar ik doe 3 per dag mijn oefeningen van de fysio en ik heb vanmorgen een wandelingetje van een half uurtje gedaan en da ging goed wat ik mee gemaakt heb da wil ik nooit meer meemaken de huisdr is langs geweest en heb een 3de ontsteking maar ze zou niet drank kerateeerd zijn
-
ja ik ben blij met mijn 11 dagen ik hoop hoe langer ik nuchter ben hoe minder last ik heb vn mijn ontstekingen en we zijn weer wakker morgen vragen aan de huisdr vragen of hij langs wil komen zo veel pijn is i menselijk
-
-
na enkele dagen fydio heb ik al momemten dat iik pijnvrij ben da had ik niet verwacht dus de oefeningen helpen ebt
-
ik ben weer wakker van de pijn ik hoop dat ik vlug binnen kan het begint nu wel te dringen het gaat psycisch ook ni goed ik weet vaak ni wa dag we zijn welk uur wie ik gebeld heb wanneer soms heb ik gebeld naar iemand en een paar uur bel ik die opnieuw en dan ben ik vergeten dat ik die persoon al gebeld heb totaal in de war
-
het gaat ni goed met mij ik ben in de war als ik mijn medicatie ingenomen heb dan slaap ik maar ik ben ook erg moe heb geen craving en dag 11 nuchter ik drink nooit meer alhoewel dat ik weett dat het dag per dag is wat ik nu mee maak da wil ik nooit meer meemeken ik heb het zo gehad met alcohol
-
de fysio is geweest heb een paar oefeningen bij gekregen samen met de oefeningen va de eerste kine nooit drink ik nog nooit 2 zware ontstekingen door het drinken ik raak geen druppel meer aan
-
WEEKPACT VOOR KANJERS
discussie antwoordde op een bolletje van stroumfke in Ditjes, datjes & dagdraad
weekpact 17 april 2026 Reacher Mariposa Fonny🌞 stroumfke 8 dagen nuchter -
wat heb ik toch goede begeleiding in de broeders ik werd wakker van de pijn en heb hun gebeld we hebben even gepraat en ze zeiden als het ni beter gaat van terug te bellen het enige voordeel aan deze situatie is dat ik zo veel pijn heb dat ik totaal geen zin heb om te drinken normaal is het het omgekeerde maar bij mij dus niet nu moet ik toch nuchter blijven die ontstekingen genezen ni vlug en komen terug als je terug begint te drinken maar ik wil ook niet meer drinken de bijwerkingen zijn te groot
-
zodra dat mijn genezing aan mijne rug voorbij is ga ik vrijwilligerswerkdoen ik ga een tasje koffie drinken bij mensen die geen bezoek krijg maar wel bezoek wilen
-
ik kan ni meer bob ni psychisch en ni lichamelijk nog even wachten en ik kan eindelijk naar de broeders morgen en overmorgen komt de kine a huis voor mijn ontsteking aan de rug ik hoop dat het ni te pijnlijk gaat zijn
