stroumfke
Forumdeelnemers-
Aantal bijdragen
823 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door stroumfke geplaatst
-
ik heb vandaag een gesprek met een vrouw van NA die mij gaat sponsoren ik heb altijd al gehoord dat het een meerwaarde is op de fysieke en online vergaderingen ik ga dan eindelijk leren werken met de stappen
-
mijn mindset ie helemaal veranderd ik zit met 3 ontstekingen als gevolg van de drank en sta voor een rehabilitatie van 6 weken tot 3 maand ik wil geen druppel meer aanraken vanavond ben ik terug nr de AA geweest ik werd warm onthaald ik heb een vrouwelijke sponsor gevonden bij de NA en ga beginnen werken met de stappen elke dag een beetje beter
-
Ik ben nog n beetje verward maar de dr zei dat da gaat wegtrekken
-
Een crisisopname is altijd maar 1 week
-
1 week opname Vooral gerust omwille vd ontstekingen gerust Ook medicatie afgebouwd Heb goede nazorg Kwartje is gevallen
-
Ik zal de adviezen van de mensen hier eens opvolgen en zien of ik vooruit geraak
-
een maand geleden was ik onder invloed van drank en medicatie en was er met mij niks aan te vangen ik ben nuchter binnen gegaan en die week opname heeft alles veranderd voor mij
-
wat snap je niet marjolein
-
vandaag 3 weken nuchter wat een verschil met een maand geleden bv het enige wat toen telde was de fles en de medicatie het gaat elke dag een beetje beter een nuchter leven is zoveel beter dan toen ik nog dronk we doen rustig verder
-
Woensdag 29 April 2026
discussie antwoordde op een renaldo61 van stroumfke in Ditjes, datjes & dagdraad
Dagpact: renaldo61 stroumfke -
ik heb mijn dieptepunt gehad in het ziekenhuis ik had gebeld met het witgeelkruis om mij thuis te laten wassen omdat ik niks meer kon door de ontstekingen die hulp is uiteindelijk ni nodig ik raak geen druppel meer aan omdat ik nooit meer wil hervallen als ik nu nog begin te drinken ben ik een vogel voor de kat die week opname hebben veel voor mij gedaan ik ben toegekomen in erbarmelijke toestand en ik ben buiten gegaan in gezonde toestand ik ga nu een nieuw leven uitbouwen een nuchter leven ik ga naar de meetings gaan vd AA en NA ik heb veel te danken aan de afdeling waar ik opgenomen geweest ben ze kennen me daar en ze weten wat een verschil een week kan uitmaken zowel de dagploeg als de nachtploeg zijn mensen met een hart van goud tegen de mensen die nog worstelen met hun drankprobleem zou ik zeggen herstel is mogelijk mits de juiste omkadering zolang je hoop hebt heb je een kans om te stoppen met drinken
-
er is ook medicatie afgebouwd en er gaat nog afgebouwd worden ambulant
-
hij heeft een beetje gemiauwd maar hij is heel flink geweest hij wijkt nu niet van mijn zijde
-
ik ben terug thuis geen ontstekingspijn meer terug positief in mijn hoofd terug gemoedsrust morgen 3 weken nuchter de opname heeft mij geholpen
-
Ik zal de adviezen van de mensen hier eens opvolgen en zien of ik vooruit geraak
-
Wie spreekt hier van een andere naam ik blijf schrijven onder stroumfke
-
Nog 2 dagen en een nieuw leven begint een nuchter leven nooit wil ik nog mee maken wat ik mee gemaakt heb voor mijn opname er gaat ook veel veranderen qua medicatie ik wil afbouwen of minderen en gedaan pessimisme slechter dan woe kon ik ni varen
-
3dagen opname en een duidelijk verschil medicatie afgebouwd en verminderd met als gevolg minder moe pijnvrij qua ontstekingen terug normaal slapen geen craving terug positief in mijn hoofd elke persoon is anders maar 1 week opname maakt voor mij altijd een verschil
-
Het is hier altijd hetzelfde dit forum is niks voor mij ik meld mij af en ga verder zonder forum
-
2 dagen ziekenhuis en pijnvrij ook terug positief in mijn hoofd Durf nu nog eens te zeggen dat 1 week opname niks gaat uithalen
-
Jij kan niet spreken over mijn situatie want jij bent mij niet jij kan niet oordelen of een week onvoldoende gaat zijn omdat jij geen week in opname bent oordelen is makkelijk medeleven moeilijk
-
Ik heb nu mijn rust gevonden na 2 dagen
-
En ik had geen moeite om de voorbije weekend thuis nuchter te blijven ja ik heb elke nacht gebeld naar de verpleging maar zij hebben mij er door geholpen als ik nu maar huis ga gaat dat ni meer nodig zijn
-
Een week opname kan wel een verschil uitmaken ik ben nu 2 dagen binnen en ik voel al een verschil verder is het hulp regelen voor als ik terug naar huis ga het belangrijkste is dat ik terug positief ben en thuis mijne plan ga kunnen trekken
-
Ik moet di naar huis ik lig op een crisisbedje da is altijd maar 1 week ni langer Maar ik begin mij al beter te voelen en als ik mijn gsm en tabletje afgeeft aan de begeleiding da helpt om te rusten Ik begin mij terug positiever te voelen en ik ben alle hulp aan het regelen voor thuis
