Knuppel Geplaatst 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst 28 september 2009 Hallo allemaal, even voorstellen, ik ben knuppel en ben hier nieuw. Net aangemeld. Wil minderen met drinken en ook eens een dag (om te beginnen) over kunnen slaan.Het heeft jaren geduurd voordat ik aan mezelf kon toegeven dat ik een drankprobleem heb.Nu is het zover en hopelijk lukt het me ia AdB.Knuppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knuppel Geplaatst 28 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2009 Dank je voor je reactie Isa, Ik ga het doen met adb, ook net mee begonnen. Ik weet het allemaal nog niet zo goed, maar weet dat ik veel te veel drink en moet minderen. Sinds kort ben ik gescheiden en nu woon ik met mijn zoon samen op een flat. Voor hem, maar ook voor mezelf en de rest van mijn leven moet ik minderen. Dank voor je bemoedigende woordenKnuppel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst 28 september 2009 Hallo Knuppel, welkom hier op het forum,je schrijft niet veel oevr jezelf, hoeft natuurlijk niet.Minderen is natuurlijk wel een vaag begripvan hoeveel naar hoeveel en hoe vaak per week?Je kunt je misschien bij de ADB-behandeling aanmeldenom hier persoonlijke begeleiding te vragen.Minderen is nl best moeilijk en met hulpkun je een strak plan maken dat kans van slagen heeft.Het forum kun je natuurlijk altijd opzoekenvoor advies, meelezen hoe de anderen het nou doenof gewoon voor de gezelligheid, tenslotte is iedereen methetzelfde bezig, en tegelijkertijd gaat het gewone levenook door. Maar zodra je begint te werken aan je alcoholprobleemverandert er meer natuurlijk, hoe reageren anderen op jou,en jij zonder of met minder drank op hen,hoe is het met werk, vrienden, feestjes en hoe ga je daar mee om.Kortom genoeg te schrijven en lezenzie je op de dagdraad hopelijkgroeten Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst 28 september 2009 knuppel welkom,Goed van je dat je ermee aan de slag gaat ,en mijns inziens heel belangrijk dat je het,zelf inziet,knap van je hoor,je schrijft niet zo heel veel over jezelf ,hoe je bv aan de drank bent geraakten is knuppel man of vrouw ikzelf heb de AdB internet behandeling gehad ,en heeft mij heel goed geholpen tot nu toe,heb er veel van geleerdwens je heel veel succesal is he tgeen gemakkelijke wegGroetjes van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden