13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hoi,Ik ben Roger en al 20 jaar zwaar alcholist, mijn favorieten zijn Vodka en Rose, ben 1 keer negen dagen in detox geweest in zoetermeer en 4 dagen in monster. Ik ga een zes weken durende training volgenn bij Mirage en heb morgen de intake.heb me aangemeld om te delen wat ik doormaak en om mischien te lezen hoe andere het wel doen.Ik wil wel maar ben wat drinken betreft erg zwak.Roger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hoi Scorpio 31wat goed van je dat je de eerste stap naar hier hebt gemaakt,ik vind je juist best sterk nadat je in behandeling bent geweest en nog????getuigd echt niet van zwakte hoor,kom naar de dagdraad en daar kun je meepraten zodat je niet alleen staat,Wens je heel veel sterkte en succes ,groetjes van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Bedankt beide .. wat is de dagdraad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 scorpio13,de dagdraad is :ditjes en datjes aanklikken en dan de data van vandaag (zondag 4 oktober) aanklikken en je bent bij de dagdraadsucces ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 gevonden bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hallo RogerWelkom op ons forumebn ik denk dat je welgoed zit op deze plekwant alcohol is van onsallemaal de zwakke pleken we zijn daar somsdagelijks erg mee bezigom die alcohol de baas te wordenje hebt de weg al gevondenlas ik, naar de dagdraad dus ik zie je daarvast wel eens langskomen.Succes met je intake morgenen natuurlijk de komende 6 weken met de training.SDat lijkt erg lang, maar ons motto hier isleef bij de dagneem vandaag de eerste nieten morgen is het weer vandaaggroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 thx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden