Dehliah Geplaatst 29 april 2017 Rapport Share Geplaatst 29 april 2017 Hoi allemaal Ik was hier vorig jaar ook al maar ben toen weer teruggevallen in mijn eigen alchol wereldje. Ben nu bezig bij de yellinek en sta nu vandaag een week droog. Best trots op mijzelf zoek hier ook een beetje steun met mij meegenomen Gr Dehliah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 april 2017 Rapport Share Geplaatst 29 april 2017 Welkom, Dehliah. Goed dat je er weer voor gaat.. Voor hoe lang ga je bij de Jellinek aan de slag, of weet je dat nog niet? Ze hebben in elk geval veel kennis van zaken in huis. Maak er gebruik van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 29 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2017 Hoi Voor 13 sessies voorlopig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 29 april 2017 Rapport Share Geplaatst 29 april 2017 Van harte welkom hier Dehliah ^^ Wat goed dat je bezig bent met Jellinek en al een week gestopt bent je hebt het al eens gefixed, dus gaat je nu ook lukken ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 29 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2017 Helaas is het mij toen niet gelukt dat was in 2015 zag ik net. Maar had toen ook geen hulp Hoop dat het nu echt gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden