Danisja Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hallo ik kom net binnen voor de eerste keer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 he ik ook vandaag welkom dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hallo, ik ben hier ook voor het eerst en ik weet ook niet goed waar te beginnen, en hoe dit verder voor mij zal verlopen,ik hoop dat ik snel aansluiting zal vinden en mijn verhaal een keer kwijt kan.groetjes Herman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 waar vind ik de dagdraad, ik kom het diverse keren tegen op deze site maar weet niet precies wat het inhoud en waar het te vinden is, verder vindt ik het zeer positief dat hier zo snel gereageerd wordt, bedankt hiervoor, ( dit is op andere forums e.d. wel eens heel anders) groetjes Herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Welkom herman en danisja,de dagdraad vind je bij ditjes en datjes er staat zondag 4 oktober,als je dat aanklikt ben je bij de dagdraadSucces ermee,groetjes van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 dank je voor je reactie, ik heb even gekeken waar het staat en heb gezien wat het inhoud, echter de laatste reactie op die pagina is van deze ochtend heel vroeg terwijl hier heel snel gereageerd wordt, hoe zit dat?, waar heb je de snelste respons op je vragen?, waar kun je het beste zijn om zo snel mogelijk iemand te treffen die antwoordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Sorry , ik zal mijzelf antwoorden en toespreken, ik heb ten onrechte het begin van de pagina gezien als de laatste toevoeging, DOM, DOM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Herman ???je moet de laatse pagina aanklikken,en niks dom vanje hoor mij gebeurde het ook toen ik voor het eerst hier was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hallo herman, Lianne en Scorpiosjonge ff een dagje op stapen hup 3 nieuwe forumleden erbij!Zeker zaterdagavond geweest?Nou ik wens jullie alle drie een goede start hierScorpio heel veel succes morgen met de start van detoxen, fijn dat je vanavond zo eerlijk wastegen vriend, dat verdient hijen ij ook om het te kunnen en durven zijn!Lianne en Hermanik hoop jullie hier beter te leren kennenop de dagdraad dan natuurlijk, daar wordt het meeste gelezen en gereageerdHet zal in het begin wat verwarrend zijnal die mensen met hun eigen stijl en humormaar als jezelf aktief meedoet of meeleest hebje het zo door en kun je hier veel aan hebbenIk doe zelf de ADB internetbehandeling en ben vandaagprecies 2 maanden zonder alcohol, erg blij daarmee.Ik dun dat jullie ook zoen als ik het kankunnen jullie het ook hoorik kom ook van verEn ik heb hier veel gehaald alHeel veel succesJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Bedankt Jane4 voor je reactie, ik zal hier rondkijken op deze site, maar tot nu toe ziet er naar uit dat ik hier toch wel dingen kan vinden waar ik naar op zoek ben, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 thx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden