kale Geplaatst 11 april 2017 Rapport Share Geplaatst 11 april 2017 Zijn hier nog wel mensen met gokverslaving bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilco1973 Geplaatst 13 april 2017 Rapport Share Geplaatst 13 april 2017 Op 11-4-2017 om 22:18 zei kale: Zijn hier nog wel mensen met gokverslaving bezig? jazeker wel, het is geen topic die storm loopt maar er zijn wel aantal mensen die met enige regelmaat kijken en posten. Ik ben er 1 van, ben niet meer met mijn verslaving bezig maar met mijn herstel. Je post is wat aan de korte kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 14 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Oke , ja het leek inderdaad heel erg rustig. ik ben nu 4 maand van de drank af, maar nu loopt het gokken de laatste tijd uit de hand. Heb er niet altijd controle op, voor ik het weet zit ik weer achter een kast. Dat vind ik opzich niet zo erg, alleen de bedragen lopen wat uit de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timberland Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Tjaa, je weet dat van de drank naar het gokken niet echt handig is. Persoonlijk ben ik een pure gokker, maar voor meeste verslaafde geldt dit niet. Van pils wordt je lam, niet helder en je moet er ook nog van kotsen. Klinkt * maar het is heel makkelijk. Niks meer van alles voor je. kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 3 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Nee ik werd er niet lam van, ik nam er altijd coke bij om fit te blijven. Laatste weken niet meer gegokt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden