Paja Geplaatst 7 april 2017 Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 hallo ik ben bezig met afbouwen van oxazepam en dat val ht mij enorm tegen het lukt maar nauwelijks en ik heb enorm veel onttrekkingsverschijnselen. Het is bovendien een eenzame tocht aangezien het voor de mensen om je heen blijkbaar nauwelijks te begrijpen is hoe zwaar het is en dat het niet iets is wat alleen tussen je oren zit maar echt een lichamelijk probleem is. Daarom zou ik graag iemand vinden waarmee ik contact kan hebben en ervaringen uit kan wisselen. En mijn hart kan luchten en vice versa. Zou leuk zijn als je in de buurt woont. ik hoor graag groet paja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
isha Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 (bewerkt) Hoi, ook ik ben bezig met het afbouwen van een benzo...diazepam en heb het ook erg zwaar. Ik herken je probleem en misschien kunnen we elkaar idd steunen. Groetjes 4 mei 2017 bewerkt door isha spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden