Esmee Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Hallo ik ben nieuw hier ben met afbouwen begonnen van diazepam en heb veel last van afbouwverschijnselen. zit nu op 2 mgr heb ze gekregen voor verkrampten spieren in mijn inderrug na een correctie van mijn stuit.heiligbeen en sigewricht nu heb ik heel veel kast van mijn benen. brandende huid piekels en pijn wie herkent dit mijn huisarts zegt van niet mvg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piet611 Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Dag, ben volledig afgekickt en voel me inmiddels na een paar weken beter. Gebruikte 4 maanden. in mijn beleving moet je het zo zien. Overal zitten in het lichaam zitten zenuwen. Deze geven pijn en prikkels door. Diazepam verdoofd ook deze zenuwen. Op moment dat je stopt zijn ze even in de war en kunnen ze vage prikkels, koude killingen, brandende huid, jeuk e.d. doorgeven. Ik had ook last van een brandende huis ik ging zelfs soms zweten op de brandende plekken. Hou het wel in de gaten vooral de last van je benen misschien is dat een normale lichamelijke klacht. Groeten, pieter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden