ultimatesurvivor Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 (bewerkt) Hoi, ik zal me even kort medicinaal voorstellen. Ik ben iets meer dan een jaar geleden op 3xdaags 2,5mg lorazepam gezet. Inmiddels zit ik nu op 0.25mg in de middag. De laatste loodjes zijn altijd het zwaarst. Ik heb nog andere medicatie waar ik mee ben geminderd, maar eerst wilde ik de pam er af hebben voor ik daar verder mee ga afbouwen. Verder voel ik mij nog niet comfortabel genoeg om hier al meer over mijzelf te vertellen 24 maart 2017 bewerkt door ultimatesurvivor spelfout :( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piet611 Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Hey, de laatste loodjes merk ik nu ook. Heb ongeveer 3-4 maanden oxazepam gebruikt. Intussen ook citalopram 30mg opgebouwd. Sinds 10dagen gestopt na oxazepam afgebouwd te hebben. Angstig, vaag, neerslachtig noem het maar op. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden