Spring naar bijdragen

Aju paraplu


Gast Loen

Aanbevolen berichten

Ja ik weet het, ik ben al eens eerder gegaan maar ik moet nu ook misschien heroverwegen.... Dat meen ik uit de grond van mijn hart. ;)

Er gebeuren hier op dit forum dingen die voor mij ontoelaatbaar, onverteerbaar zijn.

Ik kom hier namelijk niet om virtueel ruzie te maken, mensen af te katten of anderszins.
Maar blijf ik hier, dan zal ik daar toch steeds weer mee geconfronteerd worden.

***

Ja, dat vind ik ook en ik verzin het dan ook niet.

Dus wat zeggen zij: je moet haar negeren. Maar dat is lastig als je beiden hier schrijft. En iedere keer weer probeert de ander het op de spits te drijven.

***

Ja en nee.

Ik zal me nooit verlagen tot dergelijke praktijken, dus ik zal ook nooit een zelfde verweer kunnen bieden tegen de aanvallen. Ik houd namelijk niet van trappen onder de gordel. Of achterbakse praktijken. Of bellen en mailen met mensen achter de schermen om anderen in een kwaad daglicht te stellen.
Het is denk ik een kwestie van opvoeding. Van wat je mee hebt gekregen. Het sociale milieu waar je uit komt of in verkeert.
Dat heeft niets met alcoholisme te maken. Ook ik ben héél erg diep gezonken maar ik heb altijd wel respect weten te behouden voor mijn omgeving, voor mijn medemens.

Ik heb veel goede mensen ontmoet hier en goede verhalen, zelfinzichten gelezen maar ik wens mijn tijd niet langer te verdoen aan banaliteiten als het bovenstaande. Dat gaat mij te ver! Echt véél te ver!

En dat is niet ruzie of conflicten uit de weg gaan, zoals mij al eens eerder is verweten, het is gewoon een keuze die ik maak!

Ruzie en conflicten vecht ik wel uit met echte mensen (IRL) en niet op een forum met iemand die ik niet eens ken en ook niet eens zou willen léren kennen.
Ik houd daarom de eer aan mijzelf.
Het is mijn keuze dat ik weg ga.

Dus aju paraplu, dit is mijn laatste berichtje en ik wilde jullie wel even laten weten hoe de vork in de steel zit.

Ik wens iedereen verder alle goeds en vooral veel winst bij het behalen van jullie doelen.
Hou vol en vergeet vooral niet te kijken naar de mooie dingen in het leven, te genieten van nuchter in het leven te staan.
Want wat is er nu mooier dan te leven?
Liefs Dar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie Dar dit vind ik heel erg om te lezen. Het feit dat zoiets gebeurd maar ook je vertrek. Moet dit even laten bezinken maar wilde toch direct aan je laten weten dat ik het vreselijk vind. Ja het is jou eigen keuze en als je jezelf niet happy voelt hier dan doe je er goed aan maar vind het heel erg jammer. Wens je alle goeds en dank voor je pb, zal zeker iets van me laten horen.

knuffel van druppeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar verdamt noch mahl zu,
jammer dat je weggaat,
zal je missen

Ik snap alleen niet dat menssen zichzelf zo verlagen om aan die pesterijen mee te doen,
Zelf velaag ik me niet tot dat niveau, da's me te laag,
en als iedereen nu zo zou denken dan is er heel wat meer vrede hier op het forum,
ben ik van overtuigd;)

dikke knufff van me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het jammer dat je op deze manier weggaat.
De beste manier is volgens mij als je het forum niet meer nodig hebt voor jezelf.
Ik heb niet veel contact met je gehad, maar wat ik met je had was goed!
Ik wens je heel veel succes in de toekomst
En mocht het zo zijn dat je toch niet helemaal zonder kunt schroom dan aub niet.
Liefs Witte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Dar, 't is wat...
Maar hé, zieke geesten houd je toch.
En helaas, die zien niet in dat ze verkeerd zitten.
Niet vergeten; het is ook niet gemakkelijk om altijd maar met anderen bezig te blijven en nooit eens aan jezelf te denken.

:moon: :moon: :moon: :moon: :moon:

En het is al helemaal niet gemakkelijk om in te zien dat een ander ook daadwerkelijk iemand anders is en geen slap aftreksel van het eigen ego...

Maar ja.
Eerlijk gezegd sluit ik mij bij uw krachtige taal aan, hoor.
Zoals ik pas al iemand persoonlijk schreef; ik luister liever naar Beethoven dan naar Betweters.

(Ook al heb ik daar zelf ook een handje van, zoveel weet ik dan weer wel ;))

Het gaat u goed, beste Dar, en niet vergeten: de koffie staat heet, elke morgen weer. Waarschijnlijk gaan de lezers op dit forum uw positieve noot in de morgen missen; voor mij was ze bij aankomst in elk geval een positieve noot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Dar,
Ik weet niet of je dit nog leest.
Ik lees sinds lange tijd mee op dit forum.
Zelf ben ik in in 2007 gestopt met drinken
via de internetbehandeling en hierdoor ook een meelezer geworden.
Dit forum heb ik nooit gebruikt omdat ik schreef op het forum van Trimbosch, Minder Drinken.

Ik lees nu van jou vertrek en heb ook de aanleidingen gelezen.
Op ieder forum heb je mensen die anderen uit de tent lokken.
Dezelfde mensen doen dit ook op het forum bij Minder drinken.

Ik hoop dat je het red zonder het forum.
Maar laat je niet uit het veld slaan door notaire onruststokers.

Ik wens je ontzettend veel succes en hoop dat je hier weer gaat
schrijven als het even niet lukt.

Een leven zonder alle onrust van de alcohol is heel wat waard.

md

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...