Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) 20 maart 2017 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hoi Spud, is wel weekend he en ik was even lekker aan het eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Dat heeft gesmaakt dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Ja was lekker. Ik eet erg weinig en is dus eigenlijk een wonder dat ik eens een keer ging koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) Ben er weg van mij hier iets te rustig. 20 maart 2017 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Wat heb je gekookt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Spruitjes en kip. Doe maar rustig aan Spud, Wellicht tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Lekker! Geen aardappels erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Over eten praten helpt Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Nee, hou niet zo van aardappels. Zo af en toe gebakken aardappeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Maar jij tikt veel sneller dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Ik wacht wel, ik weet nu dat er contact is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Maar wat tof dat je gaat verhuizen! Zal wel veel stress geven dat je zo snel moet gaan inpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Wat ga jij eten/koken vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Pasta salade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hoop dat ze me wel beetje helpen met verhuizen, Wil me ernu nog niet al te druk om maken, maar doe ik dus al wel. Gelukkig is nieuwe woning vergelijkbaar met deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Toen ik in de kliniek zat hebben we soms gefantaseerd over een woongroep samen. Onmogelijk qua uitvoering maar voelde fijn. Dat voelde ik bij jou bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hihi, ik zou je wel willen helpen maar Drenthe is te ver weg om voor verhuizer te spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Ja maar dit is geen complex voor ex verslaafden gelukkig.En ik woon gelukkig wel zelfstandig, maar kan wel samen koken als ik dat wil en koffie drinken enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) * 19 maart 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 En misschien wel een leuke partner vinden.... Want dat wil je toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Zoveel troep heb ik denk ik ook niet, na mijn scheiding 5 jaar geleden alleen met wat kleding vertrokken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Ach ja, hoop het wel ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Ik ga volgend weekend Albert eens bezoeken. Zin in! Wel eng want moet door het centrum van Amsterdam. Maar als ik op de hulptroepen moet wachten, is Albert al verhuist en ik volg zijn gangen graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Leuk, kan je beter op zondag gaan, is het veel rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden