Wanderer Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Hallo mijn naam is henk, ik ben sinds zondag gestopt omdat ik met spoed naar t ziekenhuis moest ivm een maagbloeding. Oorzaak teveel drinken. Nu ik weer thuis ben en herstellende wil ik blijven stoppen, ik weet dat t niet altijd makkelijk zal zijn en daarom heb ik me hier aangemeld op aanraden van een goeie vriend, misschien kennen sommige van jullie hem nog onder de gajes en of draak. Ik weet niet of ik wat vergeten ben maar je mag me alles vragen, behalve mn pincode. Ik hoop op een prettige en leerzame ervaring hier. Groeten henk aka wanderer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carootje Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Hey Henk aka Wanderer, Heftig! Een maagbloeding.. Hoe gaat het nu met je? Ik ben ook net nieuw hier.. Mag ik vragen hoeveel je dronk? En hoe je nu gaat zorgen dat je niet weer gaat drinken? Ik word a.s. woensdag opgenomen voor detox, ben blij dat ik die hulp krijg, ik zou het niet alleen kunnen.. Liefs, Carootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) Ik dronk elke avond tussen de 6 en 12 flesjes, het gaat nu vrij goed heb medicatie. Ik heb een coach bij de breijder stichting via whatsapp. Verder ken ik een paar ouwe rotten die me steunen. En jij natuurlijk ook heel veel sterkte, Groeten henk 27 februari 2017 bewerkt door Wanderer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Heee Wanderer, pfff ik stond als Diesel hier , oeps zat dus fout met Gajes :-( Nou pak ik het wel weer onder die naam op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Ha Wanderer, welkom. Veel lezen en ook schrijven hier. Dat helpt. En kom ook eens naar de dagdraad. Een soort huiskamer. Elke dag weer. Daar kun je meedoen aan het dagpact. Een afspraak om die dag niet te drinken. Zonder dat en de rest van het forum was het mij nog lang niet gelukt.... succes met jouw weg en ik hoop op een voorspoedig herstel voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Oke dan, gajes draak diesel hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Hoi lika, bedankt. Ik heb helaas geen wifi alleen een databundel dus ik weet niet zeker hoevaak ik langskom maar ik ga zeker eens kijken. Vermoed dat het niet erg veel data kost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden