mariannn Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 hallo,nieuw hier en even voorstellen.ik ben sinds 27augustus 2009 gestopt met alcohol,mijn hulpmiddel hierbij is refusal.dit is de eerste keer dat ik ooit zolang zonder alcohol ben geweest.ik heb sinds de laatste 2 weken wel,ineens bv op 1verjaardag in cafe of zulke gelegenheden,zin om weer wat te drinken,krijg ook depri gevoelens erbij.dit heb ik aangegeven bij mijn arts,en heb hiervoor revia voorgeschreven gekregen.1ste week 1halve tablet 2e week 1hele tablet dit moest de rotgevoelens tijdens de trek wegnemen volgens mijn arts.heb deze pillen 2dagen 1halve geslikt,sinds gisteren weer gestopt,vanwege die verschrikkelijke bijwerkingen die ik krijg van die revia,zoals rillingen onrustig angstig misselijk,overgeven,duizelig,buikpijn,werd vannacht wakker met buikkrampen,verstoppingen,kon vd krampen niet normaal lopen,terwijl ik zaterdagavond de laatste halve tablet genomen heb,ben zo bang geworden om ze nog te slikken,is dit normaal deze bijwerkingen???dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt met een medicijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Mariannn welkom,Ik vind het kanp dat je gestopd bent ,en tja van medicatie weet ik niets, ben er van de ene dag op de andere dag mee gestopd(met de alcohol)en heel goed dat je dit forum hebt gevonden hier kun je heel wat informatie winnen,kom naar de dagdraad toe , dan kun je meepraten mijn vraag is heb je hulp bij het stoppen????Kizelf heb de AdB internet behandeling gehad en heeft mij goed geholpen,misschien wat voor jou????die geven je inzicht in het alcohol gebruik en met stoppenwens je veel sterkte en succes Lieve knuffel van maeiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Hoi Mariann,Is het gebruikelijk om Revia, als aanvulling op Refusal te krijgen ?Mijn persoonlijke ervaring met Revia is niet goed. Slikte destijds ook Seroxat en flipte helemaal van die combi.Als het maar even kan zonder die troep, beter natuurlijk.op mijn zwakke momenten, denk ik altijd maar; hoe belazerd werd je elker keer wakker ? Hoeveel slechte, beroerde, negatieve, dingen en/of momenten hebben drank je gebracht.Dat sterkt mij om er af te blijven, vind dat ik er veel voor terug krijg.Sterkte en Succes, je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Hello Mariann (toppertje van Leonard Cohen)welkom hieren ja heftig 2 middelen die samen misschien eenchemische werking hebben waar jij niet beter van wordt.Ikzelf slik weinig tot niets,maar kan niet oordelen wat voor een ander goed is.Wel heb ik voor mezelf gekozen een huisarts die naastregulier ook antroposofisch werkt, dus als ik iets krijgis het in eerste instantie een natuurlijk iddel en pasals het echt nodig is, bijv. anti-bioticaIk voel me hier fijn bij en reageer ook altijd alop de natuurlijke medicatie, gelukkig.Het is misschien een idee om in overleg met je eigen artsiets minder heftigs te vragen en sommige kunnen ookhoeopatische middelen voorschrijven.Maar wat je schrijft lijkt me het alleen er moeilijker op makenen dit is al een moeilijke fase voor je.Ik hoop dat je hier steun kunt vinden, misschien de ABD therapieextra en in je eigen omgeving de middelen die je nodig hebt.veel succes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Hi Mariann, welkom hier en veel succes. Ik ben altijd wat beducht voor pillen, en het klinkt heel akelig zoals je er op reageert. Snel weer naar je huisarts, zou ik denken!Veel succes. Birthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden